ریلمی 5 اس

منتظر معرفی گوشی ریلمی 5 اس با دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی باشید

طبق اطلاعاتی جدیدی که توسط یک شرکت الکترونیکی هندی منتشر شده، گوشی ریلمی 5 اس (Realme 5s) با دوربین 48 مگاپیکسسی و مشخصات فنی قدرتمند، 29 آبان رونمایی خواهد شد.

فلیپ‌کارت (Flipkart)، غول تجارت الکترونیک هند، اخیرا تایید کرد که گوشی ریلمی 5 اس به‌زودی و در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) معرفی خواهد. این گوشی محصولی میان‌رده از شرکت اوپو محسوب می‌شود که در کنار ریلمی ایکس 2 پرو در کشور هند رونمایی می‌شود.

در این گزارش، همچنین تصویری منتشرشده که شباهت زیاد این گوشی با ریلمی 5 را نشان می‌دهد. ریلمی 5 در مرداد ماه امسال رونمایی شد.

ریلمی 5 اسدر قاب پشتی قرمز رنگ این گوشی، حسگر اثر انگشت و سیستم دوربین چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی قرار دارد که ارتقا بزرگی نسبت به دوربین 12 مگاپیکسلی ریلمی 5 محسوب می‌شود. جزئیات بیشتری در مورد لنز‌های دوربین این گوشی در دسترس نیست اما احتمالا این سه حسگر، 8 مگاپیکسل اولتراواید، 2 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق خواهند بود.

فلیپ‌کارت همچنین از شعار تبلیغاتی “تصاویر با وضوح بیشتر حتی با بزرگنمایی فوق‌العاده“ برای این گوشی استفاده کرده که شایعاتی در مورد احتمال وجود دوربین تله‌فوتو در گوشی جدید ریلمی به‌وجود می‌آورد. البته با توجه‌به عدم وجود این تکنولوژی در ریلمی 5 پرو، بعید است در نسخه‌ی اس وجود داشته باشد.

سایر مشخصات گوشی جدید ریلمی درحال حاضر منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که برخی از ویژگی‌های مدل ریلمی 5 مانند صفخه نمایش 1080p، شارژر فست شارژ و یواس‌بی سی در این گوشی وجود داشته باشد.

ریلمی 5 اس با مشخصات فعلی، در رقابت مستقیم شیائومی ردمی نوت 8 که ماه گذشته در هند رونمایی شد قرار خواهد گرفت. جزئیات بیش‌تر این گوشی در روزهای نزدیک به معرفی رسمی، منتشر خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*