اپل آیپد پرو

اپل آیپد پرو 2020 سیستم اسکن سه‌بعدی خواهد داشت

تاکنون از اپل آیپد پرو جدید، اطلاعات زیاد منتشر نشده است؛ اما در گزارشی تازه گفته می‌شود که آیپد پرو جدید سیستم حسگر سه بعدی به همراه خواهد داشت.

اپل آیپد پرو جدید به‌زودی رونمایی خواهد شد. در حال حاضر، اطلاعات چندانی از این تبلت در دسترس نیست؛ اما در آخرین شایعه‌ای که توسط یک منبع معتبر منتشر شده، گفته می‌شود آیپد پرو 2020  قابلیت‌های جالبی در دوربین خواهد داشت و سیستم اسکن سه‌بعدی برای آن در نظر گرفته می‌شود.

اپل آیپد پروظاهرا اپل قصد دارد آیپد پرو جدید را با ماژول دوربین اسکنر سه‌بعدی ارائه کند. البته هنوز جزئیاتی از ویژگی‌های این ماژول منتشر نشده است. اپل در پشت آیپد و در کنار دوربین اصلی، یک سنسور سه‌بعدی اضافی تعبیه می‌کند که برای تشخیص چهره، کمک به کاربران در تهیه مدل از اتاق‌ها و اشیاء با استفاده از واقعیت افزوده خواهد بود. گفته می‌شود که این سیستم از فناوری فعلی فیس آیدی موجود در آیفون‌ها و آیپدها پیشرفته‌تر است.

در این گزارش همچنین آمده که باید منتظر معرفی آیپد پرو جدید در اوایل سال 2020 باشیم. انتظار می‌رود اضافه شدن سنسور سه بعدی، یکی از به‌روزرسانی‌های سخت افزاری موجود در آیفون‌های 12 و 12 پرو نیز باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*