پاداش 286 میلیون دلاری

پاداش 286 میلیون دلاری هواوی به کارمندانش برای غلبه بر تحریم‌های آمریکا

هواوی برای کارمندان سخت‌کوش خود که در طول تحریم‌های آمریکا به این شرکت کمک کردند پاداش 286 میلیون دلاری درنظر گرفته است.

هواوی برای تقدیر از کارمندانش که در مدت زمان تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت توانستند راهکارهایی برای غلبه بر آن پیدا کنند، پاداش 286 میلیون دلاری در نظر گرفته است.

سال 2019 مطمئنا سال بسیار سختی برای هواوی با وجود ممنوعیت‌های تجاری ایالات متحده بود. در این سال، تهیه‌ی قطعات و نرم‌افزارهای مختلف برای محصولات این شرکت چینی بسیار مشکل بود. علی‌رغم تمامی این موانع، شرکت هواوی توانست در بخش‌های کلیدی از جمله تلفن‌های هوشمند و شبکه بی‌سیم خود، همانند سابق عمل کند.

در حال حاضر هواوی به نشان قدردانی از کارکنان سخت کوش خود، آماده است به بیش از 190هزار کارمند در 170 کشور جهان، مبلغ 2 میلیارد یوآن برار 286 میلیون دلار، پاداش بپردازد. براساس یادداشت داخلی این شرکت، همه‌ی کارمندان هواوی که امتیاز عملکرد بالاتر از C کسب کردند و هیچگونه تخلف امنیتی انجام ندادند، شامل این پاداش خواهند بود.

پاداش 286 میلیون دلاریدرحالی که گوشی‌های جدید هواوی با عرضه محدود در سطح بین‌المللی مواجه شده‌اند، عملکرد آن‌ها در بازار داخلی بسیار مناسب بوده و کمبود‌های خارجی را جبران‌کرده است. همچنین اخیرا ما شاهد نتایج قوی فروش محصولات هواوی در سه ماهه سوم سال میلادی بودیم که نشان می‌دهد این شرکت همچنان از نظر ارائه گوشی‌های هوشمند، دومین شرکت بزرگ جهان است و در عین حال با رشد سالانه‌ی 28 درصد همراه بوده است.

با همه‌ی اینها، پیش‌بینی می‌شود وزارت بازرگانی ایالات متحده سرانجام مجوزهای تجاری ویژه خود را برای شرکت‌های فناوری آمریکایی که قصد روابط تجاری با هواوی دارند، صادر کنند و این روابط دوباره آغاز شوند. این حرکت مطمئنا برای هواوی بسیار خوشایند خواهد بود اما باید دید که اگر مهره‌ی کلیدی‌ای مانند از گوگل از طرف دولت ایالات متحده مجوز دریافت نکند، سرنوشت هواوی چه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*