آیفون 12

آیفون 12 در رندر مفهومی جدیدی دیده شد؛ بازگشت به طراحی قدیمی

به‌تازگی رندر مفهومی از اپل آیفون 12 (iPhone 12) که سال 2020 معرفی خواهد شد منتشر شده است. این دستگاه نسبت به نسل قبل تغییراتی در طراحی داشته و از دوربین چهارگانه برخوردارد است.

رندرهای تازه‌‌ی از گوشی اپل آیفون 12 پخش شده که طراحی ظاهری آن را معرفی می‌کند. در جدیدترین آیفون، فریم دستگاه به صورت مربعی و با لبه‌های تیز طراحی خواهد شد و باید شاهد بریدگی کوچک‌تر در بالای صفحه نمایش باشیم.

آیفون 12شایعاتی مبنی بر بازگشت اپل به طراحی کلاسیک آیفون 4 در سال 2020 وجود دارد و در این صورت، آیفون 12 لبه‌هایی تیز خواهد داشت و در گوشه‌های شاهد قوس دوست‌داشتنی موجود در آیفون‌های قدیمی خواهیم بود. طراحی‌ای که پیش از این در مدل‌های مختلف تبلت آیپد پرو نیز به‌کار رفته است.

درکل، خطوط آیفون جدید تیز‌تر و سخت‌تر خواهند شد و طراحی آن به آیپد پرو و مک بوک پرو نزدیک‌تر خواهد شد. اگر چه در رندر‌های موجود، اطراف آیفون 12 را اندکی ضخیم نشان می‌دهد اما طبق چیزی که در آیپد پرو دیدیم، ضحامت آن هرگز بیشتر از قاب‌های خمیده‌ی فعلی نخواهد بود.

آیفون 12هرچند که در برخی از شایعات گفته شده بود در این‌گوشی بریدگی نمایشگر حذف خواهد شد، اما اگر این رندرها به واقعیت بدل شوند، ناچ نمایشگر آیفون، در سال 2020 هم وجود خواهد داشت.

آیفون 12آیفون 12 همچنین ممکن است اولین گوشی  با دوربین چهارگانه اپل پاشد و درکنار آن ویژگی‌هایی مربوط به واقعیت افزوده را نیز ارائه‌کند. گفته‌شده دوربین زمان پرواز (ToF) به آیفون بعدی اضافه خواهد شد و به این وسیله می‌تواند فاصله‌ی دقیق‌تری از دوربین تا سوژه‌ را نسبت به دوربین‌های عادی اندازه گیری کند. در نتیجه، می‌تواند برای قابلیت‌های واقعیت افزوده بسیار مناسب باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*