سامسونگ گلکسی نوت 10 آپدیت اندروید 10

کاربران ایالات متحده آپدیت اندروید 10 برای سامسونگ گلکسی نوت 10 را دریافت می‌کنند

آپدیت اندروید 10 برای سامسونگ گلکسی نوت 10 در ایالات متحده آمریکا در حال انتشار است و به نظر می‌رسد بعد هند و حالا آمریکا،‌ کاربران سایر کشورها هم به زودی آپدیت اندروید 10 برای سامسونگ گلکسی نوت 10 را دریافت می‌کنند.

سامسونگ تاکنون جدیدترین رابط کاربری اندروید 10 خود یعنی One UI 2.0 را برای کاربران گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در چندین کشور منتشر کرده است. پس از ارائه این پوسته سفارشی اندروید در هند، حالا نوبت کاربران ایالات متحده است که از این به‌روزرسانی بهره‌مند شوند.

بااین حال، رابط کاربری One UI 2.0 بتا فقط برای گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس آنلاک شده ارائه می‌شوند و باقی کاربران نمی‌توانند در این نسخه‌ی بتا شرکت کنند.

سامسونگ گلکسی نوت 10 آپدیت اندروید 10

کاربران علاقه‌مند می‌توانند برای دریافت آن در اپلیکشین Members سامسونگ برای دریافت به‎‌روزرسانی ثبت‌نام کنند و پس از آن در بخش تنظیمات گوشی، جدیدترین نسخه‌ی One UI را دریافت کنند.

حجم این آپدیت حدود 2 گیگابایت است. سامسونگ به علت بیلد بتا بودن این رابط، به کاربران پیشنهاد می‌کند قبل از به‌روزرسانی از تمام اطلاعات موجود در دستگاه نسخه پشتیبان تهیه‌کنند. این به‌روز رسانی همچنین ممکن است باگ داشته باشد و تجربه کاربری را مختل کند. بنابراین بهتر است برای سامسونگ گلکسی نوت 10 آپدیت اندروید 10 پس از ارائه بیلد پایدار نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*