آنر وی 30

جدیدترین تیزر تبلیغاتی گوشی آنر وی 30 منتشر شد

آنر در تلاش است تا آخرین پرچمدار خود، گوشی آنر وی 30 (HonorV30) در تاریخ 26 نوامبر (5 آذر) رونمایی کند. به تازگی ویدئو تبلیغاتی این گوشی هوشمند منتشر شده است.

آنر به عنوان شرکت زیر مجموعه‌ی هواوی، 5 آذر از جدیدترین پرچمدار خود، گوشی آنر وی 30 رونمایی خواهد کرد. به تازگی ویدیویی از این گوشی منتشر شده است که ظاهر کلی این موبایل را از نمای جلو نشان می‌دهد و ویژگی‌هایی از دوربین این گوشی معرفی می‌کند.

 آنر وی 30

بازیگر چینی هوانگ جینگیو (Huang Jingyu) در این کلیپ گوشی را در دست دارد و مشغول انجام کارهای روزانه‌اش است. در ثانیه 0.07 این کلیپ، اسمارت فون به طور کامل نشان داده‌ می‌شود و مشخص می‌شود که این دستگاه بسیار باریک بوده و هول پانچ در بالای نمایشگر قرار گرفته است تا میزبان دو لنز دوربین سلفی باشد. نکته‌ی دیگری که در این تبلیغ بر آن تاکید شده، قابلیت اتصال شبکه 5G در آنر وی 30 است.

با توجه به آنچه تاکنون منتشر شده، وی 30 در قاب پشتی سه لنز خواهد داشت که حسگر اصلی آن 60 مگاپیکسلی است. همچنین گزارش شده این اسمارت فون به پردازنده کایرین 990 مجهز خواهد شد و با پشتیبانی از شارژر سریع 40 واتی ارائه می‌شود. اطلاعات بیشتر از این گوشی در روزهای نزدیک به معرفی، منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*