تاریخ معرفی تبلت مدیاپد پرو هواوی

تاریخ معرفی تبلت مدیاپد پرو هواوی با ظاهری شبیه به آیپد پرو اپل مشخص شد

تاریخ معرفی تبلت مدیاپد پرو هواوی (Huawei MediaPad Pro) رسما توسط این شرکت چینی تایید شد. مدیاپد جدید، از ظاهری بسیار شبیه به آیپد پرو اپل برخوردار خواهد بود.

چند هفته پیش بود که رندرهایی از یک تبلت هواوی مجهز به نمایشگری دارای حفره برای میزبانی از دوربین سلفی، حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف نمایشگر، یک کیبورد و یک قلم هوشمند مغناطیسی که در بالای تبلت وصل می‌شود، منتشر شد.

تاریخ معرفی تبلت مدیاپد پرو هواوی

تاریخ معرفی تبلت مدیاپد پرو هواوی

حال ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده است که تبلت مدیاپد پرو هواوی قرار است در تاریخ 25 نوامبر (4 آذر 98) در شانگهای چین معرفی شود. البته یو هیچ اطلاعات مشخصی از این دیوایس را اعلام نکرده است، اما با توجه به اخباری که طی چند هفته‌ی گذشته شنیده‌ایم، آن می‌تواند MatePad Pro‌ باشد.

هواوی در حال حاضر هیچ جزئیاتی از تبلت جدید خودش منتشر نکرده است، اما به لطف تصاویر به بیرون درز کرده، ما می‌دانیم که آن از یک نمایشگر با حفره‌ای روی آن و حاشیه‌های صفحه‌ی بسیار باریک بهره‌مند است. این تبلت همچنین از قلم و کیبورد مغناطیسی نیز پشتیبانی می‌کند و دو دوربین با همراهی یک فلاش LED روی قاب پشتی آن قرار گرفته‌‌اند. بر اساس شایعات، در قلب تپتده‌ی این تبلت ما می‌توانیم تراشه‌ی کایرین 990 با 8 گیگابایت رم را بیابینم. این درحالیست که شما می‌توانید مدیاپد Pro را در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و نارنجی خریداری کنید.

MediaPad Pro‌ به تازگی تاییدیه 3C را از چین دریافت کرده است و بر همین اساس ما حالا می‌دانیم که آن از فناوری شارژ سریع 40 وات نیز پشتیبانی می‌کند که بی‌شک برای یک تبلت، مؤلفه‌ی جذابی به نظر می‌رسد. ضمنا، هواوی ممکن است از نسخه‌ی معمولی این تبلت نیز همراه با مدل پرو آن پرده برداری کند. لازم به ذکر است که گجت نیوز تمامی اخبار مربوط به مدیاپد جدید هواوی را تحت پوشش قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*