سامسونگ گلکسی S11 پلاس

گلکسی S11 پلاس ؛‌ شایعات، جک هدفون، اندازه نمایشگر، زمان عرضه

اطلاعات تازه‌ای از یک عضو خانواده اس 11 سامسونگ به نام گلکسی S11 پلاس به بیرون درز پیدا کرده است که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم. در این مقاله می‌توانید از زمان عرضه گوشی‌های این خانواده نیز مطلع شوید.

امروز قصد داریم نگاهی به مجموعه شایعاتی که در مورد سه گوشی گلکسی اس 11، اس 11 پلاس و اس 11 ای وجود دارد بپردازیم. ظاهرا 5 نسخه‌ی مختلف قرار است از این گوشی عرضه شود شامل نسخه‌ی 4 جی و 5 جی S11e و S11 معمولی می‌شود. +S11 نیز در نسخه‌ی 5 جی عرضه می‌شود و خبری از عرضه در نسخه‌ی 4 جی نیست.

سامسونگ گلکسی S11 پلاس

بر اساس آخرین شایعات، گوشی گلکسی S11 پلاس سامسونگ در سه مدل از نظر فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد. قیمت نسخه 128 گیگابایتی آن 999 دلار، نسخه 512 گیگابایتی آن 1249 دلار و نسخه‌ی 1 ترابایتی آن نیز 1599 دلار خواهد بود. ضمنا سامسونگ رنگ‌بندی متفاوتی را نیز برای این دیوایس پرچمدار در نظر گرفته است.

به نظر می‌رسد جک هدفون از روی این گوشی حذف خواهد شد. این ما را به یاد روزی می‌اندازد که سامسونگ اپل را به خاطر حذف این جک از روی گوشی‌های آیفون خود مسخره می‌کرد. از آنجایی که دو گوشی خانواده نوت 10 نیز بدون جک هدفون عرضه شدند، با اطمینان می‌توانیم بگوییم که آن روی گوشی‌های خانواده اس 11 نیز حضور نخواهد داشت.

سامسونگ گلکسی S11 پلاس

شما می‌دانید کدام یک از گوشی‌های جدید سامسونگ دارای جک هدفون هستند؟ گلکسی اس 10 سامسونگ و گلکسی نوت 9 آخرین محصولاتی از سوی سامسونگ هستند که به این جک تجهیز شده‌اند. البته هر گوشی دیگری که پیش از این محصولات عرضه شده‌اند نیز جک 3.5 میلی‌متری صوتی را ارائه می‌کنند.

بر اساس گفته‌های یک افشاگر مشهور که با نام کاربری Ice Universe فعالیت می‌کند، اندازه‌ی نمایشگر گوشی‌های یازدهمین نسل گلکسی اس سامسونگ نسبت به نسل گذشته‌ی فعلی آن‌ها متفاوت خواهد بود. S11e به یک نمایشگر 6.4 اینچی به جای 6.1 اینچی نسل قبل مجهز خواهد بود و به جای نمایشگر مسطح، از یک نمایشگر دو لبه خمیده (نظیر گلکسی اج اصلی و اغلب گوشی‌های سری گلکسی اس سال‌های اخیر) بهره‌مند خواهد بود.

گلکسی اس 10 (6.4 اینچی) و اس 10 پلاس (6.6 اینچی) نیز در نسل جدید با افزایش اندازه‌ی نمایشگر مواجه خواهند شد. این نمایشگر به ترتیب در نسل های آینده‌ی آن‌ها به 6.7 و 6.9 اینچ می‌رسد. این می‌تواند هم اندازه‌ی اولین نسل تبلت گلکسی تب سامسونگ باشد!

اینطور به نظر می‌رسد که دکمه‌ی بیکسبی نیز از روی گوشی حذف شده باشد. از آنجایی ما چنین حدسی می‌زنیم که دو گوشی سری نوت 10 نیز فاقد این دکمه بودند. دکمه‌های تنظیم صدا و یک دکمه‌ی پاور، تنها کلیدهای فیزیکی پرچمدار آینده‌ی کمپانی سامسونگ هستند.

و در انتها لازم به ذکر است که تازه‌ترین تحلیل‌ها نشان می‌دهد، گوشی‌های خانواده S11 سامسونگ در 24 فوریه سال 2020 (5 اسفند 98) معرفی خواهند شد و فروش آن‌ها از 6 مارس (16 اسفند) آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*