تپسی

تاکسی اینترنتی تپسی یک‌سوم درآمد خود را به رانندگان اختصاص می‌دهد

تپسی به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در حوزه تاکسی‌های اینترنتی اعلام کرد یک‌سوم از درآمد خود را در راستای حمایت مالی از رانندگان در خصوص افزایش قیمت بنزین به آنها اختصاص خواهد داد.

از بامداد روز جمعه 24 آبان 98 طرح سهمیه‌بندی بنزین شروع شد که به ازای آن شاهد افزایش قیمت بنزین بوده‌ایم. در همین راستا دولت برای حمایت از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی حدود 300 لیتر سهمیه بنزین به صورت ماهانه در نظر گرفت. این سهمیه به تمام رانندگان تاکسی‌های اینترنتی اختصاص پیدا خواهد کرد که طی یک ماه بیش از 200 کیلومتر پیمایش را به ثبت رسانده باشند. همچنین این سهمیه شامل هر لیتر 1500 تومان تا سقف 300 لیتر به صورت ماهانه اعلام شده است.

یک‌سوم درآمد تپسی در اختیار رانندگان

رانندگان تاکسی‌های آنلاین پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت سوخت مصرفی خود با نگرانی‌های زیادی مواجه شدند، از این رو شرکت اینترنتی تپسی در همین رابطه اعلام کرد قصد دارد یک‌سوم از درآمد خود را به رانندگان این شرکت تخصیص دهد. میلاد منشی‌پور، مدیرعامل این شرکت اینترنتی بیان کرد:

طی روزهای اخیر با سفیرانمان تماس‌هایی را داشتیم که بسیاری از آنها به دلیل افزایش قیمت بنزین و اینکه هزینه‌هایشان افزایش پیدا کرده بود، ابراز نگرانی کردند. به همین دلیل تصمیم بر آن شد تا برای حمایت از رانندگان این شرکت قسمتی از درآمد خود را به آنها اختصاص دهیم.

به واسطه این طرح، شرکت اینترنتی تپسی حداقل به مدت یک هفته با کاهش کمیسیون دریافتی خود حدود یک‌سوم از درآمد خود را به رانندگانش اختصاص خواهد داد. با توجه به اعلام مدیرعامل تپسی، کمیسیون این شرکت از 15 درصد به 10 درصد کاهش پیدا کرده و 5 درصد دیگر به درآمد رانندگان اضافه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*