معرفی گلکسی اس 11 سامسونگ

جزئیات تازه‌ای از صفحه نمایش، دوربین و تاریخ معرفی گلکسی اس 11 سامسونگ

تاریخ معرفی گلکسی اس 11 سامسونگ (Galaxy S11)، یازدهم فوریه خواهد بود. البته طبق ادعای خبرنگاری که می‌گوید در مراسمی خصوصی، این گوشی را دیده و به اطلاعاتی درباره دوربین و صفحه نمایش آن دست یافته است.

ظاهرا نیک اوکونومو (Oikonomou) از پایگاه خبری MatrixLife این فرصت را یافت تا از نزدیک، نگاهی به پرچمداران جدید سامسونگ بیندازد. او علاوه بر فاش کردن تاریخ معرفی گلکسی اس 11 ؛ برخی از ویژگی‌های مدل‌های استاندارد، پلاس و  S11e را هم تایید کرده است.

احتمال معرفی گلکسی اس 11 سامسونگ در تاریخ 22 بهمن

به گفته‌ی نیک، اعضای این خانواده از تراشه اگزینوس 990 سامسونگ قدرت می‌گیرند؛ اما مثل همیشه، نسخه اسنپدراگون آن‌ها نیز در برخی بازارها عرضه می‌شود. هر سه گوشی، از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کنند و درون جعبه‌شان هم یک شارژر 25 واتی قرار خواهد داشت. سامسونگ گلکسی S11 در نسخه‌های سیم کارتی و eSIM موجود خواهد بود و گلکسی اس 11 پلاس، از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد.

اخیرا «ایوان بلس» از سایز 6.7 اینچی و 6.9 اینچی مدل‌های استاندارد و پلاس خبر داد؛ اما گلکسی S11e را 6.2 یا 6.4 اینچی توصیف کرد. حالا نیک هم ادعای این افشاگر را تایید کرده است. او همچنین، ریفرش ریت صفحه نمایش S11 و +S11 را 120 هرتز و قابل تنظیم عنوان می‌کند. این گزارش، به وجود حفره مرکزی در نمایشگر گوشی‌ها نیز اشاره دارد و احتمالا پنل‌ها، از نوع SAMOLED هستند.

گلکسی اس 11 سامسونگ

اما به مجموعه دوربین گلکسی اس ۱۱ و مدل پلاس بپردازیم که به گفته‌ی نیک، چهارگانه و برخوردار از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است. ظاهرا یک دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی 10x و زوم هیبرید 100 برابر نیز آن را همراهی می‌کند. با توجه به پتنت اخیر سامسونگ، چه بسا یک دوربین زوم 5x با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) هم در این ماژول دوربین، حضور داشته باشد.

نیک می‌گوید کاربران قادر خواهند بود با دوربین اصلی فیلم‌برداری کنند و همزمان، پیش‌نمایشی از تصویر را با دوربین‌های تله‌فوتو یا فوق عریض ببینند. این شاید همان قابلیت نمای کارگردان (Director’s View) باشد که اخیرا زیاد از آن شنیده‌ایم. سامسونگ از طریق اداره مالکیت فکری اتحادیه اروپا، برای ثبت تجاری Single take و Video spin هم اقدام کرده است که دو مورد دیگر از امکانات دوربین گوشی‌ها هستند.

به هر حال تا زمان معرفی خانواده سامسونگ گلکسی S11 بیش از دو ماه فاصله داریم و در این مدت، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*