قطعی اینترنت

شرکت مخابرات بخشی از خسارت کاربران خود را به دلیل قطعی اینترنت جبران می‌کند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد به دلیل قطعی اینترنت بین‌الملل تصمیم گرفته‌ایم تا 10 روز به مدت اعتبار قرارداد مشتریان اینترنت پرسرعت خود اضافه کنیم و حجم منصفانه مصرف نشده نیز به ماه بعد منتقل می‌شود.

از عصر روز شنبه 25 آبان 98 دسترسی کاربران ایران به اینترنت جهانی قطع شد و در این مدت فقط سایت‌ها ایرانی که از سرورهای داخلی استفاده می‌کردند، قابل دسترس بودند. در این میان بسیاری از مشاغل و فعالیت‌های دانشجویی که به اینترنت بین‌الملل نیاز داشتند به دلیل اختلالات اینترنت متضرر شدند. همچنین کاربرانی که از اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی سرویس دریافت می‌کردند نیز طی این مدت به دلیل دسترسی به سایت‌های داخلی، اینترنت خود را به صورت نیم‌بها (تعرفه استفاده از سایت‌های داخلی) مصرف کرده و با اتمام بسته‌های اینترنتی خود نتوانستند از حجم منصفانه خریداری شده به خوبی بهره ببرند.

جبران زیان کاربران به دلیل قطعی اینترنت

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همین رابطه عنوان کرد به اپراتورها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند. در همین رابطه سیدمجید صدری، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد با توجه به اینکه اینترنت جهانی قطع بود و کاربران نتوانستند از بسته‌های اینترنت خریداری شده خود به خوبی استفاده کنند، تصمیم بر آن شد تا قسمتی از این زیان کاربران را جبران کنیم.

طبق اعلام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حالت عادی اگر مشترکان تا پایان ماه از حجم مصرف منصفانه خود استفاده نکنند، حجم منصفانه آنها (FUP) صفر خواهد شد، اما به دلیل اینکه طی این مدت مشترکان ضرر نکنند، تصمیم بر آن شد تا حجم منصفانه آنها به ماه جاری منتقل شود تا بتوانند از آنها بهره ببرند. همچنین 10 روز به مدت اعتبار قرارداد کلیه مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات نیز اضافه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینترنت همراه اول مازندران وصل شده برای بعضی گوشی ها

  2. جبراااان ؟
    کی ؟
    اینا ؟؟؟؟🤢
    زااااااااررررت ….

  3. کل این حرف احمقانست
    جبران میکند!!!!
    وظیفشه!
    حق مردم رو خوردند
    چی رو جبران میکنند
    ضرری که به کسب و کار من و امثال من اومد رو هم جبران میکنند؟
    استرس و فشار روحی رو چطور؟
    غم مادری که نتونسته با فرزندش اون سر دنیا ارتباط برقرار کنه رو چطور جبران میکنند ؟
    توئیت بزنین حق الناس
    اون دنیایی باشه، دیدنیه قیافه شماها
    من که نمیگذرم