موتورولا ریزر 2

گوشی منعطف موتورولا ریزر 2 می‌تواند چنین ظاهری داشته باشد

پس از معرفی موتورولا ریزر، حالا بازار شایعات درباره جانشین این گوشی هوشمند داغ است. حتی شاید برخی از ویژگی‌های موتورولا ریزر 2 (Motorola Razr 2) را بتوانیم در پتنت جدید کمپانی جستجو کنیم.

این حق اختراع که در «اداره پتنت و اسامی تجاری آمریکا» و «سازمان جهانی مالکیت فکری» ثبت شده است، به یک گوشی منعطف با سنسورهای جانبی حساس به لمس اختصاص دارد؛ چیزی که می‌تواند در موتورولا ریزر 2 وجود داشته باشد.

طبق توضیحات درج شده، این سنسورهای لمسی قادر به شناسایی 20 ژست حرکتی و اجرای 20 عملکرد مختلف هستند. ظاهرا در حالت تاشده نیز قابلیت تشخیص ژست‌ها وجود دارد. حسگر اثر انگشت را هم روی صفحه نمایش می‌توان دید.

البته هنوز هیچ نشانه‌ای از قصد موتورولا برای تولید گوشی منعطف دیگری وجود ندارد؛ بنابراین ثبت چنین پتنتی، لزوما به معنای استفاده از آن در نسل بعدی Razr نیست.

مشخصات موتورولا ریزر 2019

نخستین گوشی منعطف موتورولا، دارای یک نمایشگر تاشو pOLED با وضوح 2142 در 876 پیکسل و نسبت تصویر 21:9 است. نمایشگر ثانویه هم که سایز 2.7 اینچی و وضوح 800 در 600 پیکسل دارد، با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

موتورولا ریزر

موتورولا ریزر از اسنپدراگون 710 کوالکام قدرت می‌گیرد؛ این چیپست 10 نانومتری دارای دو هسته 2.2 گیگاهرتزی  Kryo 360، شش هسته 1.7 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 616 است. تراشه دستگاه با 6 گیگ رم (LPPDDR4x) و 128 گیگ حافظه داخلی همراهی می‌شود. ضمن اینکه با سیستم عامل اندروید 9 پای کار می‌کند.

در پشت گوشی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه وجود دارد. از مشخصات آن باید به سنسور IMX519 سونی، گشودگی دیافراگم f/1.7، پیکسل‌های 1.22 میکرومتری، لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر، فوکوس خودکار Dual Pixel و لیزری اشاره کنیم. دوربین سلفی هم 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است.

این دستگاه، حسگر اثر انگشت دارد و نسبت به پاشش قطرات آب، مقاوم است. داشتن چهار میکروفون و باتری 2510 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از توربو شارژ 15 وات، دیگر ویژگی‌های آن هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*