فروش گوشی هوشمند

آمار جدید از فروش گوشی هوشمند برندهای مشهور جهان

به تازگی آمار جدیدی از فروش گوشی هوشمند توسط برندهای مشهور جهان منتشر شده که قصد داریم آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

آمار مربوط به تولید و فروش گوشی های هوشمند در طول سال‌های گذشته تغییرات زیادی کرده است. در حال حاضر داده‌های جدیدی از تحقیقات Gartner منتشر شده که به خوبی شرکت‌های پر فروش را در سه ماهه سوم سال 2019 میلادی مشخص می‌کند. تقاضای جهانی برای گوشی های هوشمند در هر سال و با توجه به نظر کاربران در حال تغییر است. به نظر می‌رسد فروش گوشی های هوشمند نسبت به سال گذشته با 0.4 درصد کاهش همراه است.

توجه داشته باشید که تحقیقات انجام شده با دقت بسیار بالایی انجام شده و در مجموع می‌توان گفت فروش گوشی های هوشمند با درصد کمی کاهش یافته و فراز و نشیب برندها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. سامسونگ، غول تکنولوژی کره جنوبی کماکان رهبر بازار بوده و تقریبا 80 میلیون دستگاه به فروش رسانده که نسبت به سال گذشته 2 درصد رشد را نشان می‌دهد. هواوی با این که تحت شدیدترین تحریم های ایالات متحده آمریکا قرار دارد، اما توانسته با فروش 65 میلیون دستگاه جایگاه دوم را به دست آورد.

آمار فروش گوشی هوشمند

در جایگاه سوم هم شاهد قرارگیری کمپانی اپل هستیم که تحت تاثیر پنج برند بزرگ قرار دارد و در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2018 میلادی، کاهش فروش 5 میلیون دستگاه را ثبت کرده است. شیائومی تقریبا بدون تغییر و با ارقام مشابه سال گذشته میلادی توانسته شرایط خود را با فروش 39 میلیون دستگاه، ثابت نگه دارد و به دنبال آن هم کمپانی اوپو قرار دارد که در حال افزایش آمار فروش خود به 30 میلیون دستگاه است.

مطالعات و بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد کاربران تمایل دارند گوشی های ارزان قیمت خریداری کنند؛ در حقیقت کاربران امروزی خرید گوشی های هوشمند میان رده را به خرید گوشی های پرچمدار ترجیح می‌دهند. شرکت‌هایی همانند هواوی، اوپو یا شیائومی با ضرردهی شرکت‌هایی همانند اپل، رشد خود را ادامه می‌دهند. بد نیست بدانید سامسونگ هم توانسته با فروش گوشی های میان رده گلکسی ای، آمار جالبی را به دست آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ملت وصعشون نمیرسه وگر نه ادل مطلق بود