پاور بانک جدید شیائومی

دستان خود را با پاور بانک جدید شیائومی در زمستان گرم کنید!

شرکت شیائومی از پاور بانک جدید خود رونمایی کرد. این پاور بانک توانایی تولید گرما دارد و می‌تواند به راحتی با تولید حرارت 52 درجه، دستان شما را گرم کند.

شیائومی در کنار طراحی و تولید گوشی های هوشمند با ارزش، توانایی خوبی در زمینه تولید لوازم جانبی دارد. در حال حاضر این شرکت توانسته یک پاور بانک کوچک را تولید کند که می‌تواند گرما تولید کند و برای فصل زمستان مناسب به نظر می‌رسد. این دستگاه می‌تواند در مجموع باعث ایجاد دمای 52 درجه شود. شیائومی اعلام کرده که جنس Power Bank از آلومینیوم بوده و می‌تواند به سرعت گرما را هدایت کند.

یکی از نگرانی‌های کاربران را می‌توان احتمال آتش‌سوزی Power Bank دانست، اما شیائومی مدعی‌ست که این دستگاه با استفاده از تکنولوژی کامپوزیت چند ماده‌ای و ترکیب شدن با ABS مقاوم در برابر آتش، می‌تواند ایمنی کاربران را تامین و نگرانی‌ها را از بین ببرد.

پاور بانک جدید شیائومی

دو دکمه روی دستگاه وجود دارد که با فشردن دکمه سمت چپ می‌توان عملکرد انرژی موبایل را کنترل کرد و همچنین نیروی باقی مانده دستگاه را هم نشان می‌دهد. بد نیست بدانید که فشردن دکمه سمت راست برای حدود 3 ثانیه هم می‌تواند عملکرد گرمایشی را فعال کند و دمای فعلی را هم نمایش دهد. هنگامی که دکمه سمت راست را فشار دهید، پاور بانک ظرف مدت 5 ثانیه کار تولید گرما را آغاز خواهد کرد و با رسیدن به دمای 52 درجه سانتی گراد، درجه حرارت را ثابت نگه خواهد داشت که می‌تواند در فصل زمستان مفید باشد.

پاور بانک جدید شیائومی دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی بوده و می‌تواند برای شارژ اضطراری گوشی‌ها مفید باشد، همچنین مجهز به موارد امنیتی داخلی همانند خاموش کردن خودکار و محافظت از اضافه بار است. اینطور که پیداست، پاور بانک شیائومی در سه رنگ سبز، صورتی و قرمز در دسترس قرار خواهد گرفت و قیمت آن هم حدود 20 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*