هواوی نوا 6 5G

هواوی نوا 6 5G در دو مدل متفاوت با رم ثابت 8 گیگابایت در Vmall قرار گرفت

شرکت هواوی به زودی گوشی هواوی نوا 6 5G را معرفی خواهد کرد، اما Huawei Nova 6 5G هم اکنون برای پیش فروش در Vmall قرار داده شده است.

گوشی هواوی نوا 6 5G قرار است در تاریخ 14 آذر (5 دسامبر) و به صورت رسمی در کشور چین معرفی شود، اما هم اکنون و یک هفته قبل از برگزاری رویداد رسمی، هواوی این گوشی را در فروشگاه‌هایی همانند Vmall برای پیش خرید قرار داده است. صفحه پیش خرید گوشی جدید هواوی به خوبی طراحی کلی دستگاه را نشان می‌دهد و مشخص است در دو مدل مختلف با 8 گیگابایت رم ثابت و حافظه‌های داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه خواهد شد.

هواوی نوا 6 5G

این گوشی با چهار رنگ مختلف مشکی، آبی، بنفش و آبی گرادیان و قرمز در دسترس قرار خواهد گرفت. بد نیست بدانید نسخه قرمز رنگ این گوشی ویژه بوده و به علت ظریف بودن، بسیار بی‌نظیر به نظر می‌رسد؛ توجه داشته باشید که در بخش عقب دستگاه هم شاهد طرح نام گوشی هستیم. اگر از بحث پیرامون رنگ بگذریم، تصاویر به خوبی تایید می‌کنند Huawei Nova 6 5G دارای حفره روی صفحه نمایش بوده و مجهز به دوربین چهارگانه در بخش عقب است. همچنین می‌توان حسگر اثر انگشت را در سمت راست دستگاه مشاهده کرد. توجه داشته باشید که هواوی وجود نسخه 4G دستگاه را هم مورد تایید قرار داده است.

گوشی هواوی نوا 6 5G مجهز به صفحه نمایش 6.57 اینچ IPS LCD بوده که مشابه آن در آنر وی 30 موجود است. حفره روی نمایشگر دارای دو سنسور بوده که یکی از آن‌ها 32 مگاپیکسل است. همچنین هواوی اعلام کرده که یکی از سنسورهای سلفی امکان ثبت تصاویر با زاویه دید 105 درجه را در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و این موضوع به خوبی وجود یک سنسور اولترا واید را نشان می‌دهد.

پیشبینی می‌شود این گوشی مجهز به دوربین چهارگانه بوده که شامل یک سنسور 60 مگاپیکسل IMX686 است. بد نیست بدانید که امکان دارد شاهد معرفی گوشی نوا 6 اس ای (Nova 6 SE) هم در کنار معرفی نوا 6 5G باشیم؛ به نظر می‌رسد این گوشی مجهز به تراشه کایرین 810 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*