مرکز تماس همراه اول

مقایسه مرکز تماس اپراتورهای اول و دوم؛ تبلیغات خسته‌کننده ایرانسل و اتلاف وقت مردم

مرکز تماس همراه اول با شماره 9990 و مرکز تماس ایرانسل با شماره 700 تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که یکی از مهم‌ترین آنها، مدت زمانی است که مشترک باید برای پاسخگویی کارشناس و مطرح کردن مشکلش منتظر بماند.

اپراتورهای تلفن همراه شماره‌ای را به مرکز تماس خود اختصاص داده‌اند که مشترکان اپراتور می‌توانند با تماس با این شماره‌ها، سوال‌ها، پیشنهادات و ابهامات خود را مطرح کنند. در اپراتور همراه اول با تماس با مرکز تماس 9990 می‌توانید مشکلات خود را مطرح و برطرف کنید. این مرکز تماس به صورت شبانه‌روزی و 7 روز هفته فعالیت می‌کند و کاملا رایگان است. درگاه‌های دیگری هم برای ارتباط با اپراتور همراه اول وجود دارد، اما باید توجه کنید که در نهایت تمامی درخواست‌ها به سامانه 9990 منتقل می‌شود.

پاسخگویی به سوالات مشترکان، ارائه اطلاعات مربوط به سرویس‌ها، ارائه صورتحساب به مشترکان، پیگیری و حل مشکل مشترکان در کمترین زمان ممکن، اعلام وضعیت سیم کارت، اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیم کارت و افزایش اعتبار و انتقال شارژ، راهنمایی در مورد خدمات مختلف، نحوه فعال‌سازی و اتصال به اینترنت و دریافت گزارش‌های مربوط به پوشش شبکه و آنتن‌دهی از جمله خدماتی که در مرکز تماس همراه اول به مشترکان ارائه می‌شود.

در سوی مقابل، مرکز تماس اپراتور ایرانسل نیز شماره 700 است که در تمام هفته و به صورت 24 ساعته به سوالات و درخواست‌های مشترکان پاسخ می‌دهد. این شماره بر خلاف مرکز تماس همراه اول، رایگان نیست و هزینه‌ای را برای شما منظور می‌کند.

بررسی تفاوت زمانی مرکز تماس همراه اول و ایرانسل

اما یکی از تفاوت‌های جالب مرکزهای تماس ایرانسل و همراه اول، مدت زمانی است که مشترک باید منتظر دریافت جواب یا وصل شدن به اپراتور و مطرح کردن مشکل خود باشد. در ادامه، فایل صوتی ارتباط با مرکزهای تماس ایرانسل و همراه اول را گوش می‌کنید.

فایل صوتی مرکز تماس همراه اول

وقتی شما به عنوان یک مشترک ایرانسل با مرکز تماس این اپراتور به شماره 700 تماس می‌گیرید، از لحظه اول برقراری تماس تا زمانی که به اپراتور وصل شوید و به صورت تلفنی بخواهید مشکل خود را مطرح کنید، 2 دقیقه و 41 ثانیه طول می‌کشد. در طول این مدت یکسره در حال گوش کردن به تبلیغات اپراتور هستیم و بسیار خسته کننده می‌شود. اما وقتی با اپراتور همراه اول تماس بگیرید از ابتدای پروسه تا لحظه ارتباط با کارشناس مرکز تماس 53 ثانیه طول می‌کشد و خبری از تبلیغات نیست.

با وجود همه رقابت‌هایی که اپراتورها در بخش‌های مختلف با یکدیگر دارند، اما در نهایت می‌بینیم که برخی از آنها از فضای خدمت‌رسانی به مردم و مشترکان خود سوءاستفاده و بهره‌برداری تبلیغاتی می‌کنند؛ در واقع در حالی که ایرانسل باید در مرکز تماس خود به مشترکان خدمات بدهد، بیشتر مشترک را خسته و کلافه می‌کند. با یک ضرب و تقسیم ساده متوجه می‌شویم که مشترک در تماس با اپراتور ایرانسل باید حدود سه برابر بیشتر از تماس با اپراتور همراه اول منتظر بماند. به همین دلیل به اپراتور ایرانسل که همیشه ادعای بهترین بودن را مطرح می‌کند، توصیه می‌کنیم از فضای پاسخگویی به مشترکان بهره‌برداری تبلیغاتی نکند و به جای خسته کردن مشترک، به دنبال پاسخگویی هر چه بهتر و حل مشکل کاربران خود باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ایرانسل که فعلا خیلی وضعش خرابه

  2. خعلی واسه تبلبغات دارن هزبنه میکنن

  3. دیگه همه میشناسنشون چرا تبلیغ میکنن

  4. منم مثل خیلیا دوتا سیم کارت دارم
    ولی از سیم کارت همراه اولم خیلی بیشتر استفاده میکنم
    بزرگترین دلیلشم همین رایگان بودن مکالمه با پشتیبانی و پشتیانی خیلی بهتر از ایرانسل هستش