شبیه ساز کیبورد فیزیکی هواوی

شبیه ساز کیبورد فیزیکی Mate 30 Pro به 9 گوشی دیگر هواوی می‌آید

هواوی از ورود یک قابلیت جدید به گوشی‌های سری Mate و P30 خود خبر دارد؛ شبیه ساز کیبورد فیزیکی که پیش از این، مختص هواوی میت 30 پرو بود.

این شبیه ساز کیبورد فیزیکی حاصل همکاری هواوی با Baidu (گوگل چینی) و شرکت Cherry است که در زمینه تولید سوییچ برای کیبوردهای مکانیکی فعالیت دارد. گوشی میت 30 پرو به موتور خطی کم‌لرزشی مجهز است که امکان ایجاد افکت را به صفحه کلید می‌دهد. این ویژگی در ترکیب با تنظیمات نرم افزاری EMUI 10، حس تایپ روی یک کیبورد مکانیکی را برای کاربر تداعی می‌کند. ناگفته نماند که در قیاس با موتورهای چرخان، سرعت موتورهای خطی بیشتر است.

شبیه ساز کیبورد فیزیکی هواوی

حالا شبیه ساز کیبورد فیزیکی هواوی میت 30 پرو برای گوشی‌های هواوی پی 30 و پی 30 پرو، هواوی میت 30 (نسخه‌های 4G و 5G)، هواوی میت 20 و میت 20 پرو، هواوی میت 20 ایکس (نسخه‌های 4G و 5G) و هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین هم ارائه شده است.

تمام این گوشی‌ها نیز مجهز به موتور خطی هستند و از این لحاظ، عملکرد مشابهی با میت 30 پرو خواهند داشت. کاربران برای دانلود این شبیه ساز می‌توانند در اپ مارکت کمپانی،  Baidu input method Huawei را جستجو و آخرین ورژن آن را نصب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام دوست عزیز
    لطفا اگه اطلاعی از اینترنت سیستان و بلوچستان دارید ما رو مطلع کنید
    الان 11 آذر ماه ما هنوز نت همراهمون قطعه
    معلوم نیس کی وصل میشه ؟ ؟همه جای ایران وصله جز استان ما