سامسونگ گلکسی نوت 10

انتشار اتفاقی آپدیت پایدار اندروید 10 برای گلکسی نوت 10 سامسونگ!

یکی از کاربران گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 (Galaxy Note 10)، به طور تصادفی آپدیت پایدار اندروید 10 را دریافت کرد؛ آن هم در حالی که هنوز مراحل تست این به‌روزرسانی تکمیل نشده است.

هم‌اکنون در برخی مناطق، آپدیت پایدار اندروید 10 برای گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 در دسترس قرار دارد؛ اما کاربران گلکسی نوت 10 باید کمی بیشتر منتظر بمانند. با وجود این، یکی از دستگاه‌های Note10 آپدیتی را دریافت کرده است که به نظر می‌رسد نسخه پایدار ارائه شده برای گلکسی S10 باشد.

آپدیت پایدار اندروید 10

گوشی این کاربر، ورژن آنلاک شده‌ی کانادایی است که از خدمات اپراتور بلاروسی MTS استفاده می‌کند. هیچ‌یک از سایر کاربران در کانادا یا بلاروس، چنین آپدیتی را از سامسونگ دریافت نکرده‌اند. حتی بتای One UI 2.0 هم در این کشورها ارائه نمی‌شود.

کمپانی کره‌ای پیش‌تر هم سابقه‌ی‌ انتشار اتفاقی آپدیت را داشت؛ ولی این به معنای عرضه‌ی رسمی آن در آینده نزدیک نیست. برای سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پیش از نسخه پایدار، هفت آپدیت بتا ارائه شد؛ در حالی که گلکسی نوت ۱۰ هفته گذشته، تازه سومین آپدیت بتا را دریافت کرد. بنابراین پیش از انتشار آپدیت پایدار اندروید ۱۰ برای این پرچمدار، باید منتظر یکی دو نسخه بتای دیگر هم باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*