پلی استیشن 5

احتمالا بازی‌های هنگام عرضه پلی استیشن 5 بین نسلی نخواهند بود

شما هم به عنوان یکی از دوست‌داران خانواده پلی استیشن این پرسش را دارید که بازی‌هایی همچون Ghost of Tsushima و The last of Us Part II در زمان عرضه پلی استیشن 5 در دسترس دارندگان این کنسول خواهند بود یا خیر؟ به نظر پاسخ سوالتان منفی است!

با اینکه تقریبا یک سال تا آغاز نسل نهم کنسول‌ها فاصله داریم، اما تمام فکر و ذکر ما این است که این پلتفرم‌ها چه زمانی عرضه می‌شوند؟ یا پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت به طور کامل از بازی‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان پشتیبانی خواهند کرد؟ و مهم‌تر اینکه استودیوهای فرست پارتی سونی و مایکروسافت چه برنامه‌هایی برای روزهای نخست نسل جدید در نظر دارند؟ با توجه به صحبت‌های جیسون شرایر، سردبیر بخش اخبار وبسایت معتبر کوتاکو، بازی‌های زمان عرضه Playstation 5 در انحصار این کنسول خواهند بود و بر روی نسل قبلی Playstation در دسترس نیستند، در نتیجه تا اواسط سال 2020 نباید منتظر تجربه Ghost of Tsushima و The last of Us Part II بر روی کنسول جدیدتان باشید!

پلی استیشن 5

برخی از بازیکنان از صحبت‌های شرایر نتیجه گرفتند که بازی‌های پلی استیشن 4 برای کنسول بعدی سونی منتشر نخواهند شد، اما منظور او نبود این آثار در سبد بازی‌های لانچ یا هنگام عرضه Playstation 5 است. به شخصه گمان می‌کنم در اواخر سال 2020 شاهد انتشار چند اثر مهم نسل هشتمی بر روی پلی استیشن ۵ باشیم یا حداقل تا آن زمان قابلیت پشتیبانی از نسل قبل به صورت گسترده در دسترس قرار بگیرد.

سونی برنامه‌های زیادی برای پلی استیشن 5 دارد

بر اساس اخبار و مصاحبه‌هایی که طی چند ماه اخیر شاهد بوده‌ایم، سونی در حال ساخت و توسعه چند بازی بزرگ و انحصاری برای ماه‌های ابتدایی عرضه کنسول جدید خود است. از سوی دیگر انتظار می‌رود توجه این کمپانی به بخش واقعیت مجازی و ساخت آثاری درخور توجه برای پلی استیشن وی آر نیز افزایش یابد.

مایکروسافت قصد دارد نسل جدید را با بازی Halo Infinite شروع کند که برای پلی استیشن 4 و پی سی نیز روانه بازار خواهد شد که نشان از تفاوت‌های سیاست‌گذاری این دو غول بزرگ دنیای بازی‌های ویدیویی دارد.

برخی بازی‌ها مانند Watch Dogs: Legion ،Rainbow Six Quarantine و Gods and Monsters از هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل نهمی تایید شده‌اند تا تیم سازنده بتواند از تمامی بازارها و پلتفرم‌های موجود در پایان سال 2019 بهره ببرد!

در پایان شایان به ذکر است که این ادعا توسط سونی تایید یا رد نشده است و فعلا باید آن را تنها صحبت‌ها و نظر جیسون شرایر در نظر گرفت و به منزله تایید رسمی این موضوع نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قطعا بین نسلی خواهند بود و دارن اینا چرت میگن

  2. نههههه من هنوز میخوام بین نسلی بازی کنم

    نسل قبل فقط یونیتی رو نشد بازی کنم