سونی در حال عرضه اندروید 10 برای اکسپریا 5 و اکسپریا 1 است

در حالی که محبوبیت سونی در بازار گوشی‌های هوشمند رو به افول است، این کمپانی نمی‌خواهد به این زودی‌ها کنار بکشد و در حال عرضه اندروید 10 برای اکسپریا 5 و اکسپریا 1 است.

کمپانی سونی در تلاش است که در سال 2020، حداقل 4 گوشی سطح بالا با قابلیت 5G را معرفی کند که شاید یکی از این گوشی‌ها، اکسپریا کامپکت با نمایشگر ۵.۵ اینچی باشد. در عین حال، سونی کاربران گوشی‌ های اکسپریای موجود در بازار را فراموش نکرده و در حال عرضه نسخه پایدار و رسمی اندروید 10 برای گوشی‌ های اکسپریا 5 (Xperia 5) و اکسپریا 1 (Xperia 1) است.

البته که اکسپریا 1 و اکسپریا 5، نخستین گوشی‌هایی نیستند که به جدیدترین نسخه اندروید آپدیت می‌شوند اما باید اقرار کرد زمان‌بندی سونی برای عرضه این آپدیت بسیار خوب بوده است. در حالی که هنوز بسیاری از گوشی های محبوب مدل 2018 و 2019 کمپانی‌های بزرگتر در عرصه موبایل، آپدیت جدید اندروید را دریافت نکرده‌اند، سونی نسبت به آن‌ها سریعتر عمل کرده است.

سونی-سونی اکسپریا 5

با توجه به بازخوردهای کاربران در ردیت و توئیتر و جاهای دیگر، سونی عرضه آپدیت اندروید 10 برای گوشی‌های مذکور را در آمریکا و چند کشور اروپایی شروع کرده است. سونی فرصت دارد که در ماه دسامبر، تا قبل از شروع سال 2020 بتواند به صورت جهانی این آپدیت را به‌ دست کاربران برساند.

پیش‌تر به اطلاع شما رسانده بودیم که گوشی‌های اکسپریا 10، اکسپریا 10 پلاس، اکسپریا ایکس زد 2، ایکس زد 2 کامپکت، ایکس زد 2 پریمیوم و اکسپریا ایکس زد 3، در سال 2020 به اندروید 10 مجهز خواهند شد اما هنوز زمان دقیقی برای آن‌ها اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. اووووخ دلم واسهxperia ulتنگ شده ک نگو

  2. واقعا از ته دلم عاشق گوشی های سونی هستم

  3. این آشغال ساز چقدر رو داره
    بابا ول کن گوشی سازی و تلویزیون سازی تو و فقط به فکر کنسول و فیلم باش
    # سوتی نماد و اسطوره ی فسیل و بنجل ساز و بدون طرفدار در کره ی خاکی

    • کم چرت و پرت بگو لطفا سبزی فروش، کدام تلویزیون سونی رو دیدی تا حالا آنقدر حرف مفت میزنی!؟ عجیب ملت جهان صدمی هستیم والا.

      • چرت تو میشنوی واکمن ساز فسیل
        تلویزیونهای آشغال سوتی مثل چیز ریخته تو بندر عباس یک سوم قیمت سامسونگ و ال جی
        قابل توجه تو که تلویزیون بنده با سایز ۵۵ هم قیمت سایز۷۵ سوتی آشغاله،طراحیش هم که مثل گوشیهای داغونش از هر طرف نیم متر حاشیه داره…خخخخ
        بماند با سبستم عامل اندروید ۷ روی تلویزیونهای ۲۰۱۹ و پشت سر هم هنگ کردنش
        جالبه ها،خاک بر سر سوتی که یک فایل منیجر تو تلویزیونهای آشغالش نداره و یک فیلم رو اگه بخوای پیدا کنی تو یک هارد،باید یک ساعت دنبالش بگردی،خاک بر سرش که فقط میتونه یک پوشه رو نشون بده و پوشه داخل پوشه رو نمیتونه
        حالا ارباب سامسونگ و ال جی تو یک ثانیه هارد ۸ ترای پر رو میتونه متوجه بشی و پیدا کنی
        #سوتی بنجل نماد بی امکاناتی و فسیلی و رو به زوالی

        • تلویزیون های سونی قیمت مشخصی داره مثل چیز هم تو بازار نیست نادون، معلومه که به تصویر آشغال سامسونگ نگاه کردی عادت کردی بهش آماتور بدبختی بیش نیستی.

        • آون عقل تو هس که رو به زوال هس هیچ با وجود کیفیت تصویر سونی واقعا سامسونگ یه برند حقیر هس تو بگو صدم ثانیه هارد رو لود میکنه تا کیفیت تصویر عالی نباشه به هیچ دردی نمیخوره حالا از دکل ال جی بکش بالا ببینیم چی میشه خخخخخخ.

    • عقب افتاده ذهنی اشغال اون ذهن بنجل پرستی که داری
      #سامسونگ نماد بنجل سازی در ایران و جهان

      • عقب افتاده توئی که از روی فرش جمعت کرده بابات
        نویسنده ی عزیز خواهشا یا نظر این حرومزاده رو بنانسبت پاک کنین یا نظر من رو هم ثبت کنین،با تشکر

  4. ایول عاشقتم سونی جان
    نوکیا و سونی دو برند با اصالت که تو اپدیت رسانی سیستم عامل بی نظیر هستن
    انشا…با معرفی 4گوشی پرچمدار 5Gو 3گوشی میان رده بیشتر از همه بنده و طرفداران با اصالت سونی را بیش از پیش خوشحال کنه
    #سونی یعنی مثل هیچکس