بازی رزیدنت اویل 3 (Resident Evil 3) به زودی رونمایی می‌شود

طبق اخبار و شایعات منتشر شده، شرکت کپکام به زودی، نسخه بازسازی شده بازی رزیدنت اویل 3 (Resident Evil 3) را به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

از زمانی که نسخه بازسازی رزیدنت اویل 2 انتشار یافت و بسیار موفق ظاهر شد، شایعات پیرامون بازی رزیدنت اویل 3 آغاز شدند اما حالا به نظر می‌رسد که این شایعات رنگ واقعیت گرفته‌اند.

نسخه ریمستر بازی رزیدنت اویل 3 در راه است 

مدتی قبل یک منبع ناشناس اعلام کرد که بازی Resident Evil 3 در سال 2020 منتشر خواهد شد و در حالی که این خبر چیزی بیشتر از یک شایعه به نظر نمی‌رسید، عکسی از کاور بازی به صورت تصادفی در فروشگاه پلی استیشن قرار گرفت و در واقع مشخص شد که این بازی واقعا وجود دارد! حال تنها سوال این است که چه زمانی شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

بازی رزیدنت اویل 3

با لو رفتن بازی، تقریبا همه موافق هستند که این بازی باید هر چه سریع‌تر رونمایی شود. تا پیش از این گفته شده بود که در جریان مراسم جوایز بازی (The Game Awards) سال 2019، نزدیک به 15 بازی جدید معرفی خواهند شد و تصویر می‌شد که بازی رزیدنت اویل 3 یکی از این عناوین باشد اما کپکام به صورت رسمی این مسئله را تکذیب کرد. با کنار رفتن این گزینه، برنامه استیت آف پلی (State of Play) که چند روز آینده پخش خواهد شد، محتمل‌ترین گزینه برای معرفی این بازی به نظر می‌رسد.

سابی (Sabi) یکی از افرادی که خبرهای مختلف صنعت بازی را فاش می‌کند، اخیرا در این زمینه توئیتی منتشر کرده و اعلام کرده که بازی مذکور به طور حتم در جریان برنامه زنده استیت آف پلی رونمایی خواهد شد. سابی تا پیش از این خبرهای مختلفی در مورد معرفی بازی‌ها منتشر کرده بود (خصوصا در جریان نمایشگاه E3 2019) که همه آن درست بودند و انتظار می‌رود که این خبر منتشر شده از سوی او نیز درست باشد.

مجموعه رزیدنت اویل این روزها در اوج محبوبیت قرار دارد و اخیرا از مرز فروش 91 میلیون نسخه عبور کرده است. همچنین طبق اخبار و شایعات مختلف، شرکت کپکام در حال توسعه بازی رزیدنت اویل 8 است و به زودی ساخت یک فیلم جدید بر اساس این مجموعه، به کارگردانی یوهانس رابرتس آغاز می‌شود. همچنین شرکت کنستانتین قصد ساخت یک سریال پیرامون شرکت آمبرلا را دارد. این سریال قرار است توسط سرویس نتفلیکس تولید و عرضه شود.

برای رسیدن به جواب قطعی در رابطه با معرفی رزیدنت اویل 3، مدت زمان زیادی منتظر نخواهید ماند زیرا برنامه استیت آف پلی در تاریخ 10 دسامبر (19 آذر) به صورت زنده پخش خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. حتما میخواممممممممش

  2. هرچی که در مورد رزیدنت اویل باشه محشره بازی ، فیلم یا سریال شدیدا منتظرم