با تغییرات جدید اینستاگرام می‌توانید تصمیم بگیرید چه کسی شما را فالو کند

تغییرات جدید اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می‌دهد که تصمیم بگیرند چه کسی می‌تواند آن‌ها را فالو کند یا برای آن‌ها پیام خصوصی ارسال کند.

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید برنامه‌های شرکت فیسبوک اطلاعات شخصی زیادی را از شما درخواست می‌کنند، باید بدانید که این روند قرار نیست تغییر کند و از امروز به بعد تاریخ تولد خودتان را نیز باید در اینستاگرام وارد کنید. با این حال، تنها در صورت ایجاد حساب کاربری جدید باید این اطلاعات را وارد کنید. اینستاگرام اعلام کرده است که کاربران این سرویس در اکثر کشورها باید حداقل 13 سال سن داشته باشند.

اینستاگرام با درخواست اطلاعات تاریخ تولد برای ایجاد حساب‌های کاربری جدید می‌تواند اطمینان حاصل کند که افراد پایین‌تر از 13 سال از این برنامه استفاده نکنند. اینستاگرام همچنین گفته است که با این اطلاعات آن‌ها می‌توانند امنیت افراد کم سن و سال را بهتر تأمین کنند و در کل تجربیات متناسب با سن آن‌ها را فراهم کنند. البته، تاریخ تولد را می‌توان به صورت جعلی وارد کرد و این کار لزوما باعث نمی‌شود که افراد کمتر از 13 سال از اینستاگرام استفاده نکنند.

تغییرات جدید اینستاگرام

چنانچه حساب کاربری جدیدی ایجاد کنید و تاریخ تولد خودتان را در برنامه وارد کنید، سایر کاربران نخواهند توانست تاریخ تولد شما را مشاهده کنند. اگر حساب کاربری فیسبوک شما به اینستاگرام متصل باشد، تاریخ تولدتان که در فیسبوک وارد کرده‌اید به اطلاعات شخصی پروفایل اینستاگرام اضافه می‌شود و مجددا فقط شما می‌توانید آن را مشاهده کنید. اگر به هر دلیلی تاریخ تولدتان را در فیسبوک تغییر دهید، این تغییرات در پروفایل اینستاگرام نیز اعمال خواهد شد.

با تغییرات جدید اینستاگرام کاربران اکنون می‌توانند تصمیم بگیرند که چه کسی آن‌ها را فالو کند

همانطور که گفته شد، اینستاگرام اعلام کرده است که قصد دارد از اطلاعات تاریخ تولد در ماه‌های آتی برای فراهم کردن تجربیات متناسب‌تر از جمله ارائه توصیه‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی به کاربران کم سن و سال‌تر و آموزش به آن‌ها درباره کنترل حساب کاربری استفاده کند.

اینستاگرام همچنین اکنون به شما این امکان را می‌دهد که تصمیم بگیرد چه کسی می‌تواند از طریق دایرکت برای شما پیام ارسال کند. در بخش تنظیمات پیام‌ها، می‌توانید گزینه‌هایی مانند همه (Everybody) را انتخاب کنید که به شما اجازه می‌دهد تا از طرف همه، به جز کسانی که آن‌ها را بلاک کرده‌اید، پیام دریافت کنید. همچنین با انتخاب گزینه فقط افرادی که دنبال می‌کنید (Only People You Follow) افراد دیگر نمی‌توانند به شما پیام ارسال کنند یا به استوری‌های شما پاسخ دهند.

تغییرات جدید اینستاگرام

به علاوه با تغییرات جدید اینستاگرام، می‌توانید تعیین کنید که چه کسی می‌تواند اکانت اینستاگرام شما را دنبال کند. در اینجا نیز می‌توانید گزینه‌های همه (Everyone) یا فقط افرادی که دنبال می‌کنید (Only People You Follow) را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه دوم، کسانی که آن‌ها را دنبال نمی‌کنید و بلاک نکرده‌اید، اگر بخواهند شما را به گروه‌ها اضافه کنند، خواهند فهمید که این اجازه را ندارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خوب الانم میتونیم تصمیم بگیریم که چ کسی فالو بکنه