وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات از اعلام یک سورپرایز در روز پنجشنبه خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش تهران هوشمند اعلام کرد در روز پنجشنبه 21 آذر 98 برای مردم سورپرایز خواهد داشت و در موعد مقرر جزئیات آن را در شبکه‌های مجازی منتشر می‌کند.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه تهران هوشمند اعلام کرد بین شهرداری و وزارت ارتباطات تفاهم‌نامه‌ای با هدف هوشمندسازی تهران و تبدیل آن به یک شهر امن منعقد شده است که این تفاهم‌نامه یکی از فعال‌ترین تفاهم‌نامه میان دستگاه‌ها محسوب می‌شود. آذری جهرمی تاکید کرد از یکی از فواید این تفاهم‌نامه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که اگر شخصی در شرایط اورژانسی با آتش‌نشانی تماس گرفت، اما نتوانست به دلیل استرس خود به خوبی آدرس محل حادثه را اعلام کند، ما به واسطه زیرساخت‌های الکترونیک قادر خواهیم بود که محدوده فرد تماس گیرنده را به آتش‌نشانی اعلام کنیم که به موقع در محل حضور پیدا کنند.

طرح هوشمندسازی پست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از هوشمندسازی اداره پست تحت عنوان پست پلاس تا پایان سال خبر داد و اعلام کرد مقرر شده است تا به ناوگان پست 200 موتور برقی و 50 دوچرخه برقی اضافه شود. همچنین از شرکت دانش بنیان ایرانی 10 خودرو برقی خریداری خواهد شد و به کمک ناجا مراحل دریافت مجوز پلاک آنها انجام خواهیم داد.

سورپرایز وزیر ارتباطات

آذری جهرمی در ادامه بیان کرد برای روز پنجشنبه 21 آذر 98 یک سورپرایز ویژه برای مردم در نظر گرفته‌ایم که آن را به صورت ویژه در شبکه‌های اجتماعی به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. گفتنی است خبر این سورپرایز آذری جهرمی در فضای مجازی کشور حواشی زیادی به همراه داشت و گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح شد، اما باید تا روز پنجشنبه منتظر بمانیم تا وزیر ارتباطات جزئیات این سورپرایز خود را اعلام کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

21 دیدگاه

  1. اینجور که من شنیدم میخوان اینترنت داخلی رو رایگان کنند و تعرفه اینترنت بین الملل رو تا 30 درصد افرایش بدن احتمالا سورپرایز این باشه

  2. جمع کنید بساطتونو بابا!!! خودشونو مسخره کردن، هرچی ملتو فرض کردین خودتونید…….

  3. ب نظرم پنجشنبه کارمون تمومه

  4. ممد جواد راستشو بگو دوباره چه خوابی برای مردم دیدی…
    نکنه میخوای آین دفعه خود مردمو رجیستر کنی؟

  5. ممد جواد راستشو بگو دوباره چه خوابی برای مردم دیدی…
    نکنه میخوای آین دفعه خود مردمو رجیستر کنی؟

  6. حنایی که دیگه رنگ نداره

  7. قراره مردم رو دونه دونه برای گردش ببرید قمر زحل ؟؟؟😀

  8. یه چیزی عین طرح ریدستری میشه دیگه

  9. بهترین خبر که میتونه به مردم بده برداشتن تعرفه و عوارض واردات موبایل هست و راه اندازی 5G
    که این خبرها تو خواب و رویا شاید مشاهده کنید
    و البته به قیافه و پول پرستی این اقایون به هیچ وجه سازگار نیست
    و اما بدترین خبر که در واقع همون سورپرایز این اقا هست راه اندازی اندروید تمام ایرانی(تماما گوگل هست شما فرض کنید ایرانیه)یا ساخت گوشی تمام ایرانی(تماما چینی)و یا اینکه برداشتن فیلتر تلگرام و واتس اپ هست که احتمالا جواب اخری هست که فکر نکنم

  10. خدا بهمون رحم کنه

  11. سوپرایز = قطع شدن کامل اینترنت

    تو رو خدا هیچ کاری نمی خواد کنید، غلط کردیم

    40 سال!!!

    باید گریست

    با سپاس