کارخانه های سامسونگ و ال جی

گلکسی اس 11 برای اولین بار در تصاویری واقعی عرض اندام کرد

گلکسی اس 11 قرار است جدیدترین عضو از پرچمداران سری اس سامسونگ باشد. حالا دو عکس در اینترنت پخش شده که ادعا می‌شود مربوط به گلکسی S11 است.

گلکسی اس 11 تا به الان شایعات زیادی را پشت سر گذاشته و در جدیدترین نمونه نیز دو عکس در فضای آنلاین لو رفته که برای اولین بار نمایی واقعی منتسب به این گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارد.

تمام چیزی که در دو تصویر یاد شده می‌توان به آن پی برد، بخش دوربین عقبی گلکسی اس 11 است؛ و چون در این تصاویر، گوشی مذکور دارای قابی محافظ برای جلوگیری از درز جزئیات مربوط به طراحی‌اش است، ما امکان مشاهده تمام و کمال آن را نداریم. به هر حال این تصاویر نشان می‌دهند دوربین گلکسی اس 11 به طرز قابل مشاهده‌ای از بدنه گوشی بیرون زده است.

گلکسی اس 11

این مورد دقیقا مطابق با رندرهای منتسب به گلکسی اس 11 است که اخیرا منتشر شده‌اند و طبق گزارشات مطرح شده ضخامتی که دوربین آن داشته باعث برآمدگی 1.1 میلی‌متری‌اش شده. از طرفی با توجه به اینکه گلکسی اس 11 پلاس دوربینی بزرگتر خواهد داشت، موجبات نگرانی ما بابت فاصله‌ای که به سبب برآمدگی دوربین حین قرار گرفتن این گوشی بر روی سطحی صاف به وجود می آید را فراهم آورده.

البته با توجه به اینکه گفته می‌شود گلکسی اس 11 از دوربین انحصاری 108 مگاپیکسلی در کنار لنز تله فوتو پریسکوپی بهره می‌برد که آن را قادر می‌سازد به زوم اپتیکال 5 برابری برسد، می توان گفت این میزان از برآمدگی دوربین، غیر قابل اجتناب است. هر سه مدل گلکسی اس 11، گلکسی اس 11 پلاس و گلکسی اس 11 ای طبق انتظارات باید از باتری بزرگ بهره ببرند، به طوری که در گلکسی اس 11 پلاس شاهد وجود یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهیم بود.

گلکسی اس 11
به هر حال فرض ما این است که سامسونگ با توجه به رویکردی که در مورد دوربین، پیش گرفته، انتخابی جز این طراحی که در تصاویر بالا می‌بینیم نداشته.

نظر شما کاربران گجت نیوز در مورد طراحی گلکسی اس 11 مخصوصا در بخش دوربین آن چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. شرکتش چ خوشگله

  2. تصوبرش خیلی بی کیفیته