بازی رزیدنت اویل 3 (Resident Evil 3) رسما معرفی شد + اولین تریلر

سرانجام شایعات رنگ واقعیت گرفتند و نسخه بازسازی بازی رزیدنت اویل 3 (Resident Evil 3) رسما معرفی شد. اولین تریلر جذاب بازی را در ادامه تماشا کنید.

همان طور که تا پیش از این فاش شده بود، بازی رزیدنت اویل 3 (Resident Evil 3) در جریان برنامه استیت آف پلی (State of Play) به صورت رسمی معرفی شد.

در جریان برنامه زنده استیت آف پلی شرکت سونی، اولین تریلر نسخه بازسازی Resident Evil 3 منتشر شد که در آن، یک بار دیگر با شخصیت‌های محبوب مجموعه یعنی جیل ولنتاین و کارلوس اولیویرا در شهر راکون سیتی ملاقات می‌کنید. همچنین در این تریلر می‌توانید شخصیت منفی مشهور، نمسیس (Nemesis) را برای لحظاتی مشاهده کنید و او ترسناک‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

بازی از نظر گرافیکی، تقریبا مشابه بازسازی رزیدنت اویل 2 جلوه می‌کند که در ماه ژانویه امسال منتشر شد و توانست موفق ظاهر شود. در این تریلر تعدادی سکانس اول شخصی وجود دارد که هنوز مشخص نیست آیا اتفاقات نسخه اصلی نیز از همین زاویه رخ می‌دهند یا خیر. اولین تریلر معرفی بازی را در ادامه تماشا کنید.

اولین تریلر بازی رزیدنت اویل 3 – Resident Evil 3

احتمالا می‌دانید که شرکت کپکام در چند ماه اخیر، در حال توسعه یک بازی آنلاین چند نفره به نام پروژه رزیستنس (Project Resistance) بوده است که در دنیای رزیدنت اویل رخ می‌دهد. این بازی قرار است همراه با رزیدنت اویل 3 به صورت رایگان منتشر شود. طرفداران حاضر بودند که قسمت سوم را به صورت مستقل خریداری کنند اما این تجربه چند نفره هم بدون شک مورد توجه قرار خواهد گرفت و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

نسخه ریمستر RE3 تنها یکی از اتفاقات خوب مرتبط با این مجموعه است و به زودی بازی رزیدنت اول 8 نیز معرفی خواهد شد. کپکام دستور ساخت یک فیلم و یک سریال بر اساس این مجموعه را نیز صادر کرده است.

و اما خبر خوب دیگر این است که تاریخ انتشار بازی بسیار زودتر از آن چیزی است که طرفداران انتظار داشتند. قسمت سوم رزیدنت اویل در تاریخ 3 آوریل 2020 (15 فروردین 1399) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سوم آوریل میشه حول و حوش ۱۵ فروردین ، لطفا تصحیح کنین.

  2. عالی میشه منتظرم بیاد

  3. نمسیس بزرگ وارد میشود…