جک اس 7 فیس لیفت

جک اس 7 فیس لیفت معرفی شد؛ آشنایی با مشخصات و امکانات کراس اوور جدید Jack

جک اس 7 فیس لیفت در نمایشگاه گوانگژو چین به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات کراس اوور جدید شرکت چینی Jack آشنا می‌شویم.

شرکت چینی جک از جک اس 7 فیس لیفت به صورت رسمی در نمایشگاه گوانگژو پرده برداشت. در طراحی این خودرو از زبان طراحی جدیدی استفاده شده که البته در نمای جلو شاهد ظاهری همانند سدان A5 هستیم. از مهم‌ترین ویژگی‌های بخش جلو می‌توان به جلو پنجره 6 ضلعی بزرگ با طرح آبشاری اشاره کرده که دارای نمایی به شکل کوسه است. طراحان چراغ‌های جلو را به شکل دو قسمتی طراحی کرده‌اند که قسمت بالایی آن تا جلوپنجره امتداد دارد که همین موضوع باعث ایجاد ظاهر تهاجمی در این کراس اوور چینی شده است.

مشخصات جک اس 7 فیس لیفت

جک اس 7 فیس لیفت

در نمای جانبی این خودرو شاهد تغییرات زیادی نسبت به گذشته نیستیم؛ برای مثال همان خط شانه قبلی به چشم می‌خورد که از گلگیر جلو به سمت چراغ‌های عقب امتداد دارد. بر روی سقف نیز از همان ریل‌های نقره‌ای مدل قبلی استفاده شده است. اما بخش عقبی این خودرو به چراغ‌های کاملا جدیدی تجهیز شده که به یکدیگر متصل هستند. از دو طرف سپر عقب نیز چهار سراگزوز کرومی مربعی به چشم می‌خورد که میزان اسپرت و تهاجمی بودن این کراس اوور چینی را افزایش داده است.

جک اس 7 فیس لیفت

در کابین این خودرو تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی دیده می‌شود. در وسط داشبورد یک نمایشگر بزرگ با طراحی شناور به چشم می‌خورد که در زیر آن دریجه‌های ذوزنقه‌ای جای دریچه‌های هوا نسل قبلی را گرفته‌اند. بر روی کنسول مرکزی هم به جای دسته دنده قبلی از یک مدل الکترونیکی لوکس‌تر استفاده شده است.

جک اس 7 فیس لیفت

در خصوص مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی منتشر نشده است، اما نسخه قبلی این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری با قدرت 175 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر و یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو با قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر بهره می‌برد. قدرت تولید شده از هر دو موتور توسط گیربکس‌های 6 سرعت دستی یا 6 سرعت اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. جک اس 7 فیس لیفت از سیستم‌های ایمنی متعددی چون سیستم ترمز فعال، سیستم حفظ حرکت میان خطوط، کروز کنترل تطبیقی و سیستم دید اطراف بهره می‌برد. این کراس اوور چینی از اوایل سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*