گوشی آنر 9 ایکس

گوشی آنر 9 ایکس با چه قیمت و در چه رنگ‌هایی به بازار ایران عرضه می‌شود؟

گوشی آنر 9 ایکس (Honor 9X) مدتی پیش در بازار جهانی عرضه شده و به زودی وارد بازار ایران می‌شود. در این مطلب قصد داریم رنگ‌بندی و قیمت حدودی آنر 9X در ایران را بررسی کنیم.

گوشی های آنر همیشه در زمینه نوآوری و طراحی پیشرو بوده‌اند و کاربران به خصوص مشتریان جوان را به خود جذب کرده‌اند. آنر 9 ایکس (Honor 9X) جدیدترین دستاورد این شرکت چینی است که مدتی پیش معرفی و در بازار جهانی عرضه شد و حالا قرار است به زودی به بازار کشورمان نیز راه پیدا کند. این گوشی دارای طراحی جذاب و زیبایی است و حرف X در قاب پشتی آن به شکل زیبایی خودنمایی می‌کند.

گوشی آنر 9 ایکس

سری آنر X مورد تحسین طیف گسترده‌ای از مشتریان و منتقدان قرار گرفته و بیشتر کاربران این سری از میان جوانان هستند. برای دستیابی به نور ریتمینک لوگوی X در قاب پشتی این گوشی، مهندسان آنر ده‌ها هزار منشور لوزی‌شکل را با استفاده از نانولیتوگرافی بسیار پیشرفته در این بخش حکاکی کردند. این منشورها مانند سنگ‌های قیمتی مینیاتوری که هر کدام به صورت مستقل نور را منعکس می‌کنند، عمل کرده‌اند و یک توده نور درخشان در لوگوی X را به وجود آورده‌اند. علاوه بر این، گوشی آنر 9 ایکس از فناوری گرادیان هاله استفاده می‌کند تا رنگ بسیار زیبایی را در بدنه به نمایش بگذارد.

مشخصات آنر 9X

با این حال، آنر 9 ایکس چیزی بیشتر از یک چهره زیبا است. یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی، دوربین سلفی پاپ آپ یا جهنده آن است که باعث شده یک صفحه نمایش 6.59 اینچی کاملا بدون حاشیه و بدون ناچ داشته باشیم. این دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به شکل زیبا و جالبی از بالای گوشی بیرون می‌آید. در حالی که نسل قبلی این گوشی یعنی آنر 8 ایکس هم دوربین خوبی داشت، حالا شاهد ارتقای عملکرد دوربین در نسل جدید هستیم. آنر 9 ایکس به دوربین سه گانه با لنزهای 48 مگاپیکسلی معمولی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان مجهز شده است.

گوشی آنر 9 ایکس

چیپست ارتقا یافته و 12 نانومتری کایرین 710، شش گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های آنر 9X محسوب می‌شوند.

رنگ‌بندی و قیمت گوشی آنر 9 ایکس

گوشی آنر 9 ایکس در رنگ‌های مشکی (Midnight Black) و آبی (Sapphire Blue) وارد بازار ایران می‌شود. به زودی قیمت رسمی و دقیق این گوشی در بازار کشورمان اعلام می‌شود، اما به نظر می‌رسد آنر 9X با قیمت حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان در ایران به فروش برسد. منتظر رونمایی رسمی این گوشی در ایران و ورود آن به بازار کشورمان باشید.