رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان

دانلود برنامه دریافت رمز دوم پویا یکبار مصرف بانک پارسیان + آموزش فعال سازی – آخرین به روز رسانی در 15 آبان 99

رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان توسط اپلیکیشن «پارسیان من» قابل دریافت است. در ادامه لینک دانلود برنامه دریافت رمز دوم پویا بانک پارسیان به همراه آموزش استفاده از آن را برای شما تهیه کرده‌ایم.

طبق اطلاعیه‌ای که از سوی بانک مرکزی طی ماه‌های گذشته منتشر شده است، از ابتدای دی 98 رمز دوم اینترنتی ثابت کارت‌های بانکی سراسر کشور از بین خواهد رفت و مشترکان بانک‌ها برای پرداخت‌های اینترنتی بدون حضور کارت بانکی می‌بایست فقط با رمز دوم یکبار مصرف یا رمز دوم پویا استفاده کنند. از این رو قصد داریم نحوه دریافت رم دوم یکبار مصرف بانک پارسیان را برای مشترکان این بانک آموزش دهیم. گفتنی است فرایند فعال کردن این رمز بسیار آسان خواهد بود، از این رو مشترکان هر بانک باید به یاد داشته باشند که برای دریافت یا فعال‌سازی رمز دوم پویا فقط از سایت، موبایل بانک یا اپلیکیشن‌های رسمی آنها اقدام کنند. نکته حائز اهمیت دیگر این است که مشتریان از دانلود و نصب اپلیکیشن‌های نامعتبری چون فعال‌سازی رمز دوم که در فضای مجازی و سایر فضاهای غیر رسمی منتشر شده است، خودداری کنند.

آموزش فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان

در گام نخست مشترکان بانک پارسیان برای فعال‌سازی رمز دوم پویا می‌بایست به خودپرداز بانک پارسیان مراجعه کنند. پس از ورود رمز کارت در خودپرداز باید از منویی که به نمایش درآمده است، گزینه عملیات رمز را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه، در صفحه جدیدی شاهد گزینه‌های دیگری خواهید بود که از این بخش باید گزینه «ثبت نام رمز یکبار مصرف» را انتخاب کنید.

v

پس از انجام مراحل قبل، صفحه‌ای با پیامی مبنی بر اینکه این سرویس فقط برای مشتریانی قابل استفاده خواهد بود که قبلا شماره همراه خود را در سیستم ثبت کرده باشند، مشاهده خواهید کرد. از این رو اگر شماره تلفن همراه خود در سیستم ثبت نکرده‌اید و یا شماره موبایل خود را تغییر داده‌اید، می‌بایست با مدارک شناسایی خود به شعبه بانک پارسیان مراجعه کنید. اگر شماره خود را قبلا ثبت کرده‌اید، گزینه ادامه عملیات را انتخاب نمایید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان

در این بخش می‌بایست یک رمز 8 رقمی را در کادر مربوطه وارد کنید. به یاد داشته باشید این رمز برای هر بار دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان ضروری است، از این رو آن را به خاطر بسپارید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان

اگر در مرحله قبل برای خود یک رمز 8 رقمی ساده مانند اعداد پشت سر هم یا اعداد تکراری را انتخاب کرده باشید، سیستم هشدار خواهد داد که رمز تعیین شده توسط شما دارای امنیت کافی نیست. از این رو سعی کنید یک پسورد پیچیده را انتخاب کنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان

در مرحله قبل، پس از تعیین رمز می‌بایست گزینه تایید را انتخاب نمایید. با این اقدام، بانک پارسیان به شماره موبایل شما یک پیامک به همراه کد فعال‌سازی ارسال خواهد کرد. گفتنی است این کد فعال‌سازی فقط 24 ساعت اعتبار خواهد داشت، از این رو می‌بایست با موبایل بانک پارسیان یا همان اپلیکیشن «پارسیان من» نسخه 1.3.14 به بعد نسبت فعال‌سازی سرویس رمز یکبار مصرف بانک پارسیان اقدام کنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان

با انجام مراحل فوق دیگر به استفاده از خودپرداز بانک پارسیان نیازی نخواهد بود و سایر مراحل را می‌توانید با اپلیکیشن «پارسیان من» انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن موبایل بانک پارسیان برای اندروید

در ابتدای این مقاله نیز عنوان شد، مشترکان بانک پارسیان برای دریافت رمز دوم پویا می‌بایست از اپلیکیشن «پارسیان من» این بانک استفاده کنند. از این رو از کادرهای دانلود زیر که برایتان آماده کرده‌ایم، می‌توانید اپلیکیشن دریافت رمز دوم یکبار مصرف این بانک را دانلود کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید که اپلیکیشن موبایل بانک پارسیان را فقط از سایت این بانک دانلود کنید. لینک دانلودی که برای شما تهیه شده است نیز مربوط به بانک پارسیان به آدرس اینترنتی parsian-bank.ir بوده و معتبر است.

دانلود اپلیکیشن موبایل بانک پارسیان برای اندروید از مایکت

  • نسخه برنامه : 1.3.16.5
  • تاریخ آپدیت : 25 خرداد 99
  • حجم فایل: 30 مگابایت
دانلود اپلیکیشن موبایل بانک پارسیان برای آی او اس

  • نسخه برنامه : –
  • تاریخ آپدیت : –
  • حجم فایل : –

دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان از طریق اپلیکیشن

پس از دانلود اپلیکیشن و نصب آن بر روی تلفن همراه خود، هنگامی که برای اولین بار وارد آن می‌شوید، شماره موبایل شما را درخواست می‌کند. با وارد کردن شماره تلفن در ادامه برایتان کدی ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد نمایید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان

در ادامه صفحه‌ای باز خواهد شد که از این بخش باید گزینه مربوط به مشتریان بانک پارسیان انتخاب شود.

پس از مرحله قبل، اگر پیش از این از همراه بانک پارسیان استفاده کرده باشید، باید گزینه نخست یا همان گزینه «نام کاربری و رمز ورود به همراه بانک را دریافت کرده‌ام» را انتخاب نمایید، اما اگر به نام کاربری و رمز ورود به همراه بانک پارسیان دسترسی ندارید، در این مرحله باید گزینه دوم را انتخاب کنید، با انتخاب این گزینه در مرورگر شما پنجره‌ای باز خواهد شد که باید در آن کد ملی خود را وارد نمایید تا به شماره موبایل شما نام کاربری و رمز ورود به اپلیکیشن بانک پارسیان ارسال شود.

پس از اینکه با موفقیت توانستید به اپلیکیشن «پارسیان من» وارد شوید، از منوی سمت راست، گزینه «رمز یکبار مصرف» را انتخاب کنید. دقت داشته باشید اگر از سمت راست منویی وجود ندارد، بر روی سه خط افقی که در بالای صفحه به چشم می‌خورد، بر روی عبارت «پارسیان من» ضربه بزنید تا منوی سمت راست گشوده شود.

رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان

در این بخش از صفحه‌ای که باز شده است، در زبانه «ثبت» می‌بایست شماره کارت و کد فعال‌سازی را که در زمان درخواست رمز دوم پویا از خود پرداز به شماره تلفن شما فرستاده شده است، وارد کنید و بر روی گزینه ضربه تایید بزنید. اکنون رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان برای شما به ثبت رسیده است.

رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان

چگونه از رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان استفاده کنیم؟

اگر قصد خرید اینترنتی یا پرداخت اینترنتی را دارید و به رمز دوم پویا نیاز است، کافی است به اپلیکیشن «پارسیان من» مراجعه کنید، در ادامه گزینه رمز یکبار مصرف که در منوی سمت راست وجود دارد را انتخاب کنید. سپس زبانه «صدور» را انتخاب نمایید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان

در زبانه «صدور» باید کارت مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می‌بایست رمز 8 رقمی که در مرحله اول در خودپرداز تهیه کرده بودید را وارد نمایید. در ادامه بر روی گزینه «رمز هفت‌رقمی» ضربه بزنید تا برای شما رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان صادر شود.

نکات مهم:

گفتنی است رمز دوم پویا یا یکبار مصرف فقط 60 ثانیه اعتبار دارد و همانطور که از اسم آن مشخص است یکبار مصرف خواهد بود. علاوه بر آن، اگر 3 بار برای ورود رمز یکبار مصرف تلاش ناموفق داشته باشید، سرویس رمز یکبار مصرف برای آن کارت غیرفعال خواهد شد و می‌بایست مجددا مراحل فعال‌سازی را برای کارت مورد نظر انجام دهید.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که اگر رمز 8 رقمی که در مرحله نخست و پای خودپرداز تهیه کرده‌اید را به خاطر ندارید، می‌بایست مجددا به خودپرداز بانک پارسیان مراجعه کنید و از منوی «عملیات رمز» برای کارت خود رمز 8 رقمی جدیدی را تعیین نمایید.

چگونه رمز یکبار مصرف بانک پارسیان را غیرفعال کنیم؟

اگر قصد دارید رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان را غیر فعال کنید، کافی است به اپلیکیشن «پارسیان من» مراجعه کرده و گزینه رمز یکبار مصرف را انتخاب نمایید. در ادامه با انتخاب زبانه سوم یا زبانه «غیر فعال‌سازی» به صفحه‌ای وارد می‌شوید که با انتخاب کارت خود باید بر روی گزینه غیر فعال‌سازی ضربه بزنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک پارسیان

نکات مهم:

در اپلیکیشن «پارسیان من» هنگامی رمزهای صادر شده صحیح خواهند بود که زمان گوشی موبایل شما نیز به صورت صحیح تنظیم باشد. از این رو اگر ساعت و تاریخ گوشی شما صحیح نیست، باید به تنظیمات تاریخ و زمان تلفن همراه خود مراجعه کنید و گزینه تنظیم اتوماتیک تاریخ و زمان را فعال نمایید.

در اپلیکیشن «پارسیان من» می‌توانید برای بیش از یک کارت نیز رمز دوم پویا را فعال کنید. از این رو اگر چند کارت بانکی را در این اپلیکیشن تعریف کنید، قادر خواهید بود در زمان دریافت رمز دوم یکبار مصرف، با ورود به زبانه «صدور» از میان کارت‌های تعریف شده کارت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

دانلود اپلیکیشن دریافت رمز دوم یکبار مصرف یا پویا برای سایر بانک ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*