رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده

دانلود برنامه دریافت رمز دوم پویا یکبار مصرف بانک آینده + راهنمای فعال سازی – آخرین به روز رسانی در 14 آبان 99

با دانلود برنامه دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده می‌توانید از رمز دوم پویا استفاده کنید. این برنامه ریما نام دارد و مشتریان بانک آینده با کمک آن می‌توانند امنیت حساب بانکی خود را افزایش دهند.

امروزه با توجه به گسترش شیوه‌های پرداخت و سوءاستفاده‌های کلاهبرداران، افزایش امنیت تراکنش‌های بانکی اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به این که حجم زیادی از تراکنش‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود، استفاده از رمز دوم ایستا می‌تواند خطرهای زیادی داشته باشد و به همین دلیل با اعلام بانک مرکزی، از ابتدای دی‌ماه 98 استفاده از رمز دوم یک بار مصرف یا پویا برای پرداخت‌های اینترنتی اجباری می‌شود و دیگر رمز دوم قبلی کارت‌ها اعتباری نخواهند داشت. رمز دوم یک بار مصرف مدت کوتاهی اعتبار دارند (معمولا 60 ثانیه) و به همین دلیل از سوءاستفاده‌های احتمالی کلاهبرداران جلوگیری می‌کند.

بانک آینده به منظور ارائه خدمات ایمن در سامانه بانکداری مجازی، نرم افزار رمزساز «ریما» را برای تولید رمز یک بار مصرف ارائه کرده است. این نرم افزار به مشتری امکان می‌دهد تا با تولید رمز یکبار مصرف به جای استفاده از رمز ایستا، امنیت تراکنش‌های اینترنتی خود را افزایش دهند. در ادامه می‌توانید برنامه دریافت رمز یکبار مصرف بانک آینده را از طریق لینک‌های زیر برای سیستم عامل اندروید یا آی او اس دانلود و نصب کنید و همچنین آموزش فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف را مشاهده نمایید.

لینک دانلود اپلیکیشن ریما

دانلود اپلیکیشن ریما بانک آینده برای اندروید

  • نسخه برنامه : –
  • تاریخ آپدیت : –
  • حجم فایل : 11.9 مگابایت
دانلود اپلیکیشن ریما بانک آینده برای آی او اس

  • نسخه برنامه : –
  • تاریخ آپدیت : 22 آذر 98
  • حجم فایل : –

نحوه فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده

1. قبل از هر چیز اپلیکیشن ریما را از طریق لینک‌های بالا برای گوشی هوشمند خود دریافت و نصب کنید.

2. به دستگاه خودپرداز بانک آینده مراجعه کنید.

3. پس از وارد کردن رمز کارت خود، دکمه مربوط به «عملیات رمز» را انتخاب کنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده

4. گزینه «فعال‌سازی رمز یکبار مصرف دوم» را انتخاب کنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده

5. شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. شماره تلفن همراهی که وارد می‌کنید می‌بایست با شماره موبایلی که در سیستم بانکی شما ثبت شده است، یکسان باشد.

رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده

6. در صورت درست بودن شماره تلفن همراه وارد شده، تصویر زیر به همراه گزینه‌های بلی یا خیر به نمایش درمی‌آید که شما باید گزینه بلی را انتخاب کنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده

7. در این مرحله دستگاه خودپرداز رسید دارای رمز 8 کاراکتری را برای شما چاپ می‌کند. همچنین یک رمز 120 کاراکتری برای شماره تلفن همراه شما پیامک می‌شود.

رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده

8. در این مرحله باید به برنامه ریما مراجعه کنید و مابقی مراحل را در این اپلیکیشن انجام دهید.

9. پس از نصب اپلیکیشن باید اطلاعات درخواستی را وارد کنید. توجه داشته باشید که رمز عبور باید طبق اصول امنیتی و به صورت ترکیبی باشد. همچنین می‌توانید از قابلیت ورود با اثر انگشت برای این برنامه استفاده کنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده

10. شماره تلفن همراه ثبت شده در سیستم بانکی را وارد کنید و گزینه ارسال پیامک را بزنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده

11. کد دریافت شده را در کادر مربوطه وارد کنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده

12. اکنون اپلیکیشن فعال شده و برای ورود به آن باید از رمز عبور تعیین شده استفاده کنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده

13. پس از ورود به اپلیکیشن بر روی گزینه + بزنید.

14. رمز دریافتی از طریق درگاه (کد 8 کاراکتری) و رمز دریافتی از طریق پیامک (کد 120 کاراکتری) را در کادرهای مربوطه وارد کنید. رمز 120 کاراکتری را می‌توانید صرفا کپی پیست کنید و نیازی به تایپ آن نخواهید داشت.

رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده

15. رمز دوم یک بار مصرف بانک آینده برای کارت شما فعال شده و اکنون می‌توانید در مواقع نیاز، رمز دوم پویا را از طریق اپلیکیشن دریافت کنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک آینده

 نکات مهم

  • عمر هر رمز یکبار مصرف 60 ثانیه بود و فارغ از این که شما از این رمز استفاده کنید یا خیر، این رمز پس از یک دقیقه منقضی می‌شود و باید رمز جدید دریافت کنید.
  • برای نصب اپلیکیشن ریما باید نسخه اندروید تلفن همراه شما بالاتر از 2.4 باشد.
  • در نسخه اندروید، تنظیمات Developer باید در حالت غیر فعال باشد. برای غیر فعال کردن آن به بخش تنظیمات گوشی بروید و گزینه Options Developer را غیر فعال کنید.
  • گوشی هوشمند شما نباید روت شده باشد.

دانلود اپلیکیشن دریافت رمز دوم یکبار مصرف یا پویا برای سایر بانک ها