رمز دوم یکبار مصرف بانک سرمایه

دانلود برنامه دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک سرمایه + راهنمای فعال سازی – آخرین به روز رسانی در 11 آبان 99

رمز دوم یکبار مصرف بانک سرمایه را می‌توان با برنامه رمزساز این بانک دریافت کرد. در ادامه می‌توانید علاوه بر دانلود اپلیکیشن رمزساز بانک سرمایه، با نحوه دریافت رمز دوم پویا بانک سرمایه نیز آشنا شوید.

رمز دوم یکبار مصرف یکی از جدیدترین طرح‌های بانک مرکزی برای مبارزه با کلاهبرداری‌های حوزه پرداخت‌های اینترنتی از جمله فیشینگ محسوب می‌شود. این طرح از ابتدای دی 98 به صورت مرحله‌ای به اجرا درآمده است که بر اساس آن از این پس مشترکان برای انجام پرداخت‌های بدون حضور کارت بانکی به رمز دوم یکبار مصرف نیاز خواهند داشت. از این رو قصد داریم در این مقاله شما را با نحوه دریافت رمز دوم یکبار مصرف پویا بانک سرمایه آشنا کنیم.

نحوه دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک سرمایه

مشتریان برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک سرمایه می‌بایست دارای گوشی موبایل هوشمند باشند. همچنین می‌بایست بر روی گوشی هوشمند خود اپلیکیشن رمزساز بانک سرمایه را دانلود و نصب کنند. برای دانلود این اپلیکیشن باید به سایت بانک سرمایه به نشانی اینترنتی sbank.ir مراجعه کنید. البته برای سهولت کاربران در کادرهای زیر لینک دانلود اپلیکیشن رمزساز این بانک که متعلق به سایت بانک سرمایه است، قرار داده شده است. دقت داشته باشید که این اپلیکیشن را حتما از سایت بانک سرمایه یا سایت‌های معتبر دانلود کنید و فریب سایت‌ها نامعتبر و کانال‌های تلگرامی را نخورید.

دانلود اپلیکیشن رمزساز بانک سرمایه برای اندروید

  • نسخه برنامه : 3.3.12
  • تاریخ آپدیت : –
  • حجم فایل : 7.9 مگابایت
دانلود اپلیکیشن رمزساز بانک سرمایه برای آی او اس

  • نسخه برنامه : –
  • تاریخ آپدیت : –
  • حجم فایل : –

فعال‌سازی نرم افزار

1.‌ پس از دانلود و نصب برنامه رمزساز بانک سرمایه، با باز کردن آن با صفحه‌ای همانند تصویر زیر روبه‌رو می‌شوید:

رمز دوم یکبار مصرف پویا بانک سرمایه

رمز اینترنت بانک و همراه بانک

2. برای فعال‌سازی نرم افزار رمزساز بانک سرمایه باید به اینترنت بانک آن وارد شوید. گفتنی است برای ورود به اینترنت بانک سرمایه به نام کاربری و رمز ایستا (همان رمزی که شعب بانک سرمایه برای ورود به اینترنت بانک در اختیار شما قرار داده است) نیاز است.

رمز دوم یکبار مصرف پویا بانک سرمایه

3. در بخش تنظیمات اینترنت بانک سرمایه، باید گزینه «فعال سازی برنامک رمزساز » را انتخاب کنید.

رمز دوم یکبار مصرف پویا بانک سرمایه

4. در این بخش بر روی گزینه «رمز دوم یکبار مصرف کارت» کلیک نمایید. همچنین در صفحه بعدی می‌بایست آن شماره کارت بانک سرمایه که قصد دارید رمز دوم یکبار مصرف آن را فعال کنید را انتخاب کنید.

رمز دوم یکبار مصرف پویا بانک سرمایه

5. پس از اینکه بر روی گزینه «فعال‌سازی برنامک رمزساز» کلیک کردید، به شماره تلفن همراه شما که در بانک به ثبت رسیده است یک کد 4 رقمی ارسال خواهد شد. همچنین در صفحه اینترنت بانک یک کد QR به نمایش در می‌آید.

رمز دوم یکبار مصرف پویا بانک سرمایه

6. در این بخش می‌بایست به کمک برنامه رمزساز بانک سرمایه، کد QR را اسکن نمایید. پس از اینکه مراحل اسکن را انجام دادید، کد 4 رقمی که به شماره موبایل شما ارسال شده است در اپلیکیشن وارد کنید. همچنین رمز 6 رقمی که برای برنامه رمزساز تعریف کرده‌اید را نیز وارد کنید.

نکته: اگر قبلا برای برنامه رمز انتخاب کرده‌اید همان رمز را درج کنید، اگر رمزی تعریف نکرده‌اید، یک رمز 6 رقمی که می‌خواهید به عنوان رمز این اپلیکیشن باشد را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر رمزی که به عنوان رمز اپلیکیشن به ثبت می‌رسانید را باید به خوبی در ذهن نگه دارید؛ چراکه در زمان ورود به برنامه از شما این کد درخواست می‌شود و باید به درستی آن را وارد کنید.

رمز دوم یکبار مصرف پویا بانک سرمایه

7. پس از اینکه کدی که به شما پیامک شده است را به همراه رمز در مرحله قبل به درستی وارد کرده باشید، رمزهای یکبار مصرف به صورت خودکار ساخته می‌شوند.

رمز دوم یکبار مصرف پویا بانک سرمایه

نکته: اگر برای یکی از کارت‌های بانک سرمایه مراحل قبل را انجام داده‌اید و رمز یکبار مصرف آن را فعال کرده باشید و اکنون می‌خواهید برای کارت‌های دیگر این بانک نیز مراحل فعال‌سازی را طی کنید، به دریافت مجدد کد QR نیاز نخواهد بود؛ در واقع در صفحه‌ای همانند تصویر زیر فقط باید شماره کارت مورد نظر را انتخاب کنید و بر روی گزینه افزودن کارت کلیک نمایید.

رمز دوم یکبار مصرف پویا بانک سرمایه

فعال‌سازی رمز یک بار مصرف از طریق مراجعه به شعبه

مشتریان می‌بایست به یکی از شعب بانک سرمایه مراجعه کنند و برای فعال شدن اپلیکیشن این بانک درخواست دهند. مشتریان باید شماره کارت‌هایی که می‌خواهند رمز یکبار مصرف برای آن فعال شود را به کاربر شعبه اعلام کند.

در شعبه بانک سرمایه یک بارکد دو بعدی پرینت خواهد شد و برای اسکن از طریق نرم افزار به مشتری ارائه می‌شود. پس از اسکن بارکد، باید رمز برنامه رمزساز بانک سرمایه را وارد نمایید.

همچنین همزمان به شماره تلفن همراه ثبت شده مشتری در بانک سرمایه یک رمز 4 رقمی ارسال خواهد شد.

رمز دوم یکبار مصرف پویا بانک سرمایه

پس از اینکه کد پیامک را وارد کردید، رمزهای یکبار مصرف به شکل خودکار تولید خواهند شد.

رمز دوم یکبار مصرف پویا بانک سرمایه

دانلود اپلیکیشن دریافت رمز دوم یکبار مصرف یا پویا برای سایر بانک‌ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگر نظرات رو میخونید لطفا بانک حکمت هم قرار بدین