گوشی شیائومی lمی 9

این والپیپر می‌تواند گوشی شیائومی شما را از کار بیندازد!

یکی از کاربران گوشی شیائومی می 9 (Xiaomi Mi 9) بلافاصله پس از نصب یک والپیپر جدید، متوجه ایراد عجیبی در دستگاه شد. ظاهرا این مشکل در شیائومی می ۹ تی پرو نیز دیده شده است.

تغییر والپیپر، یکی از راه‌ها برای نو کردن چهره‌ی گوشی‌هاست. این باعث می‌شود پس از مدتی استفاده، دستگاه ظاهری تکراری برای‌تان نداشته باشد؛ البته اگر مشکلی که  کاربر گوشی شیائومی تجربه کرد، گریبان‌گیر شما نشود. آن‌طور که Soroush_kohan در شبکه اجتماعی ردیت توضیح داده، نمایشگر گوشی می 9 او با تغییر والپیپر دچار اختلال شده است:

صفحه گوشی به صورت پشت سر هم، روشن و خاموش می‌شد؛ یک ثانیه روشن و یک ثانیه خاموش. در آن فاصله، دو بار نیز به لرزش افتاد. پس از مدتی، پیغامی روی صفحه ظاهر شد تا بین راه اندازی دوباره (Reboot)، بازگشت به تنظیمات کارخانه (Wipe Data) و ارتباط با Mi Assistant، یکی را انتخاب کنم.

در نهایت هم این کاربر نگون‌بخت علی‌رغم میل باطنی، برای رفع مشکل مجبور به انتخاب Wipe Data می‌شود.

باگ گوشی شیائومی

البته والپیپر مورد اشاره که در پایین مشاهده می‌کنید، طبیعی به نظر می‌رسد. عکسی مشکی با حاشیه‌های رنگی است که Soroush_kohan بدون ایراد از گوگل دانلود کرد؛ اما بلافاصله بعد از انتخاب به عنوان والپیپر، مشکل‌ساز شد!

والپیپر گوشی شیائومی

برخی از کاربران پس از این ماجرا، همان والپیپر را روی گوشی شیائومی می 9 تی پرو تست کردند و با مشکل مشابهی روبه‌رو شدند. هنوز نمی‌دانیم آیا این باگ فقط همین مدل‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد یا برای تمام محصولات شیائومی است؛ ولی هرچه باشد، احتمالا به MIUI ربط دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من خودم از این والپیپر استفاده مردم هیچ مشکلی نداره عالیه