رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت

دانلود برنامه دریافت رمز دوم یکبار مصرف رمز پویا بانک تجارت + راهنمای فعال سازی – آخرین به روز رسانی در 14 آبان 99

دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت با دانلود و نصب اپلیکیشن همراز یا استفاده از کدهای دستوری امکان‌پذیر است. از این رو قصد داریم این دو روش را برای دریافت رمز دوم پویا بانک تجارت بررسی کنیم.

از ابتدای دی 98 برای خریدهای اینترنتی بدون حضور کارت بانکی می‌بایست از رمز دوم پویا استفاده کنید. از این رو بانک‌های سراسر کشور روش‌های مختلفی را به کمک اپلیکیشن‌های مختلف برای فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویا در نظر گرفته‌اند که برخی از مشترکان با نحوه کار با آنها دچار مشکل شده‌اند. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله شما را با روش‌های دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت آشنا کنیم. با گجت نیوز همراه باشید.

مراحل دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت

روش اول: با استفاده از اپلیکیشن همراز بانک تجارت

آن دسته از مشترکان بانک تجارت که به گوشی موبایل هوشمند دسترسی دارند، می‌توانند با نصب و فعال‌سازی اپلیکیشن همراز، رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت را دریافت کنند. از این رو قصد داریم در ادامه مراحل ثبت نام و کار با اپلیکیشن همراز را بررسی کنیم.

پیش از دانلود و نصب اپلیکیشن همراز می‌بایست به یکی از خودپردازهای بانک تجارت مراجعه کنید. در گام نخست کارت بانکی خود را در دستگاه خودپرداز بانک تجارت قرار دهید و پس از وارد کردن رمز وارد منوی اصلی شوید. سپس در منوی اصلی در قسمت پایین سمت راست، گزینه «سایر خدمات» را انتخاب نمایید. در صفحه بعد نیز از منوی اصلی در گوشه پایین سمت راست گزینه «سایر خدمات» را انتخاب کنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت

پس از انجام مراحل قبل، در این صفحه باید گزینه «فعال‌سازی رمز پویا» را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، دستگاه برایتان یک رسید حاوی شماره سریال و شماره تلفن همراه مشتری را صادر خواهد کرد.

رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت

همچنین در همان زمان به شماره تلفن مشتری یک پیامک حاوی کد فعال‌سازی رمز پویا ارسال خواهد شد.

رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت

لینک دانلود برنامه همراز بانک تجارت

پس از انجام مراحل فوق دیگر به استفاده از خودپرداز بانک تجارت نیازی نخواهد بود و می‌توانید سایر مراحل را با اپلیکیشن همراز بانک تجارت انجام دهید. در کادر پایین لینک‌های دانلود این اپلیکیشن از سایت بانک تجارت گذاشته شده است. گفتنی است این اپلیکیشن را فقط از سایت‌های معتبر دریافت کنید و فریب تبلیغات اپلیکیشن‌های جعلی در کانال‌های تلگرامی یا شبکه‌های مجازی را نخورید.

دانلود اپلیکیشن همراز بانک تجارت برای اندروید

  • نسخه برنامه : 1.9.0
  • تاریخ آپدیت : –
  • حجم فایل : 10.5 مگابایت
دانلود اپلیکیشن همراز بانک تجارت برای آی او اس

  • نسخه برنامه : 1.5.1
  • تاریخ آپدیت : –
  • حجم فایل : –

آموزش اپلکیشن همراز بانک تجارت

هنگامی که این اپلیکیشن را دانلود بر روی گوشی موبایل خود نصب کردید، از شما می‌خواهد که یک رمز 8 رقمی برای این اپلیکیشن در راستای افزایش امنیت تعیین کنید. بر روی بخش سفید رنگ کادرهای «کلمه عبور» و «تکرار کلمه عبور» ضربه بزنید تا امکان نوشتن برای شما فراهم می‌شود. فقط دقت داشته باشید که این پسورد را کمی پیچیده انتخاب کنید تا کسی به آن دسترسی پیدا نکند؛ چراکه با داشتن این رمز می‌توان به آسانی با کارت بانکی شما خریدهای اینترنتی صورت پذیرد.

رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت

گفتنی است اگر گوشی هوشمند شما از سنسور تشخیص اثر انگشت برخوردار باشد، در مرحله قبل می‌توانید به جای پسورد یا علاوه بر پسورد از اثر انگشت نیز استفاده کنید.

پس از اینکه برای اپلکیشن خود رمز تعریف کردید، در این بخش باید مشخصات کارت بانکی خود را در اپلیکیشن به ثبت برسانید. در پایین صفحه برای این منظور گزینه «افزودن کارت» تعبیه شده است که آن را انتخاب کنید.

در تصویر زیر چند کادر وجود دارد: کادر اول برای وارد کردن شماره کارت است، در کادر دوم برای دسترسی به کارت‌های خود برای آن عنوان انتخاب کنید. در کادر سوم آن شماره سریال توکن که از خودپرداز به صورت رسید دریافت کرده‌اید را وارد کنید. در کادر چهارم نیز کد فعال‌سازی که به شماره تلفن همراه شما ارسال شده بود را وارد کرده و بر روی گزینه «تایید» ضربه بزنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت

در صورت درست بودن اطلاعات وارد شده، کارت بانکی شما با موفقیت به ثبت رسیده و قابل مشاهده خواهد بود.

رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت

نحوه دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت

پس از انجام مراحل بالا، اکنون برای دریافت رمز دوم پویا بانک تجارت کافی است با رمزی که برای اپلکیشن تعریف کرده بودید وارد آن شوید، در ادامه کارت‌های افزوده شده خود را مشاهده خواهید کرد که برای دریافت رمز باید بر روی گزینه «درخواست رمز یکبار مصرف» زیر آن کارت ضربه بزنید.

رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت

پس از اینکه رمز 8 رقمی تحت عنوان رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت برای شما تولید شد، فقط 30 ثانیه زمان خواهید داشت تا از آن استفاده کنید؛ چراکه پس از آن اعتبار خود را از دست می‌دهد.

رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت

دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت با کد دستوری

بانک تجارت برای آن دسته از افرادی که به گوشی هوشمند دسترسی ندارند، امکانی را فراهم کرده است تا بتوانند با استفاده از کد دستوری ستاره 788 ستاره 88 مربع (#88*788*) رمز دوم پویا را دریافت کنند. گفتنی است برای استفاده از آن می‌بایست در این کد مراحل ثبت نام را انجام دهید که در ادامه نحوه آن را بررسی خواهیم کرد:

  1. ابتدا کد دستوری ستاره 788 ستاره 88 مربع (#88*788*) را شماره‌گیری کنید.
  2. از گزینه‌های نمایش داده شده، گزینه 3 (سامانه رمز پویا) را انتخاب کنید.
  3. یک رمز عبور دلخواه 5 رقمی وارد کنید.
  4. گزینه 1 را برای ثبت نام انتخاب نمایید.
  5. شماره را وارد کنید.
  6. کد ملی را وارد نمایید.
  7. رمز دوم ایستا یا همان رمز دوم قبلی کارت را وارد نمایید.
  8. دریافت پیام پایان عملیات
  9. دریافت پیامک عملیات موفق

نحوه دریافت رمز دوم یکبار مصرف با کد دستوری

  1. ابتدا کد دستوری ستاره 788 ستاره 88 مربع (#88*788*) را شماره‌گیری کنید.
  2. از گزینه‌های نمایش داده شده، گزینه انتخاب گزینه 3 (سامانه رمز پویا) را انتخاب کنید.
  3. یک رمز دلخواه وارد کنید.
  4. گزینه 4 را برای دریافت رمز پویا انتخاب نمایید.
  5. کارت تجارت مورد نظر را انتخاب کنید.
  6. نمایش رمز پویا

دانلود اپلیکیشن دریافت رمز دوم یکبار مصرف یا پویا برای سایر بانک ها