رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین

دانلود برنامه دریافت رمز پویا یا رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین + آموزش فعال سازی – آخرین به روز رسانی در 11 آبان 99

اپلیکیشن ارس به منظور دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین طراحی شده است. در این مطلب نرم افزار ارس بانک اقتصاد نوین را برای اندروید و آی او اس دریافت کرده و نحوه گرفتن رمز دوم پویا را خواهیم آموخت.

اپلیکیشن ارس راهکار بانک اقتصاد نوین به منظور فراهم‌سازی بستر ارائه رمز دوم پویا است. به لطف این نرم افزار در هر دقیقه یک رمز دوم جدید برایتان ایجاد خواهد شد تا بتوانید از آن در تراکنش‌های پولی اینترنتی استفاده کنید. قبل از دانلود برنامه رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین باید بدانید عملیات فعال‌سازی نرم افزاری نیازی به مراجعه حضوری به باجه‌های یکی از شعب این بانک ندارد، مگر این که پیشتر، شماره تلفن همراه شما در سیستم ثبت نشده باشد.

دو روش برای دریافت رمز دوم پویا بانک اقتصاد نوین وجود دارد. روش اول استفاده از اپلیکیشن ارس و دیگری، استفاده از سرویس پیامکی است. ابتدا به بررسی روش اول می‌پردازیم. بسته به سیستم عامل گوشی هوشمند خود، یکی از نرم افزارهای زیر را دریافت کنید. نسخه اندروید را از فروشگاه گوگل پلی و نسخه آی او اس را از سیبچه دانلود خواهید کرد.

دانلود اپلیکیشن ارس ؛ برنامه دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین

دانلود اپلیکیشن ارس اقتصاد نوین برای اندروید

  • نسخه برنامه : 1.7.1
  • تاریخ آپدیت : –
  • حجم فایل : 15 مگابایت
دانلود اپلیکیشن ارس اقتصاد نوین برای آی او اس

  • نسخه برنامه : –
  • تاریخ آپدیت : –
  • حجم فایل : –

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم نرم افزار ارس که آن را با راهکارهای ارائه شده توسط بانک‌هایی همچون ملی و صادرات در یک سطح قرار می‌دهد، فراهم شدن امکان ایجاد رمز اول یکبار مصرف است. به این ترتیب در مکان‌هایی که به هر دلیل همچون دور بودن دستگاه POS از دسترس، امکان وارد کردن رمز اول توسط شما وجود نداشته و الزاما کارت را باید همراه با اعلام رمز آن در اختیار فرد دیگری قرار بدهید، یک رمز یکبار مصرف با اعتبار 60 ثانیه تولید خواهید کرد. ویژگی‌های نرم افزار ارس را به طور خلاصه بررسی می‌کنیم:

رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین

  • تولید آفلاین رمزهای اول و دوم یکبار مصرف. تنها در مرحله فعال‌سازی و افزودن کارت نیازمند اتصال به اینترنت هستید و بعد از آن، برای استفاده از اپلیکیشن اجباری به اتصال به اینترنت وجود ندارد.
  • قابلیت استفاده از رمز اول یکبار مصرف در شبکه شتاب
  • امکان اسکن کارت به منظور ورود سریع اطلاعات آن داخل نرم افزار
  • قابلیت فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای برای افزایش امنیت اپلیکیشن رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین
  • قفل شدن خودکار برنامه در صورت عدم استفاده از آن در یک بازه زمانی مشخص
  • امکان کپی کردن رمز دوم پویا به منظور استفاده از آن در صفحه‌های پرداخت
  • غیر قابل مصرف شدن نرم افزار در صورت ورود اشتباه پسورد برای پنج مرتبه به منظور جلوگیری از دسترسی‌های غیر مجاز

روش حضوری برای فعال‌سازی اپلیکیشن ارس

اما چطور سرویس رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین را فعال کنیم؟ کافی است بعد از نصب نرم افزار از لینک‌های بالا، به یکی از شعب این بانک مراجعه کرده و فرم مخصوصی که به منظور فعال‌سازی سرویس رمز اول و دوم پویا در نظر گرفته شده است را پر کنید. شعبه، بارکد و کد فعال‌سازی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

روش غیر حضوری فعال‌سازی نرم افزار ارس

این روش تنها برای مشتریانی که پیشتر سرویس دریافت پیام کوتاه برای اطلاع از تراکنش‌های بانکی را فعال کرده‌اند، قابل استفاده است. بعد از نصب نرم افزار کافی است به درگاه اینترنت بانک اقتصاد نوین به نشانی modern.enbank.ir وارد شوید.

 اینترنت بانک اقتصاد نوین

خوشبختانه، در صورتی که پیش از این اینترنت بانک را فعال نکرده‌اید، به این منظور نیازی به مراجعه حضوری به شعبه وجود نداشته و عملیات به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد. برای این کار به صفحه ثبت نام اینترنت بانک اقتصاد نوین بروید.

اینترنت بانک اقتصاد نوین

بعد از ثبت نام و ورود به سیستم کافی است به مسیر «کارت > فعال‌سازی رمز دوم یک بار مصرف کارت» را دنبال کنید.

دریافت رمز دوم پویا بانک اقتصاد نوین از طریق پیامک

افرادی که فاقد گوشی هوشمند بوده یا به هر دلیل، علاقه‌ای به استفاده از آن برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین ندارند، می‌توانند از سرویس پیامکی بهره ببرند. متاسفانه بانک هنوز نحوه استفاده از این سرویس را بیان نکرده و به اعلام امکان استفاده از آن در آینده‌ای نزدیک بسنده کرده است. بعد از اطلاع از نحوه گرفتن رمز دوم یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین از طریق پیامک، این مطلب را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

دانلود اپلیکیشن دریافت رمز دوم یکبار مصرف یا پویا برای سایر بانک‌ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. لطفا در باره بانک قوامیندهم این مطلب رو صدق بدین

  2. این برنامه ها واقعا اصلین یعنی هک نمیشن