تعمیرات گوشی

برای تعمیرات گوشی اپل خود چه می‌کنید؟ کلید حل این مشکل کجاست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بسیار از افراد جامعه برای خود یک موبایل هوشمند و حرفه‌ای دارند. با توجه به اینکه برندهای گوشی در سراسر دنیا زیاد شده، در حال حاضر شاهد رقابت بسیار زیاد بین این برندها هستیم. اما به نظر شما چه برندی در این رقابت پیروز است؟

مطمئنا گوشی‌هایی که از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و همچنین ظرافت بدنه و سیستم عامل بهتر باشند، در این رقابت پیروز هستند و کمتر دچار مشکل می‌شوند و یکی از این برندهای معتبر جهانی، برند اپل است که گوشی‌های آیفون از سری‌های مختلف را به بازار ارائه کرده است و در ایران هم طرفداران زیادی دارد.

از آنجا که برند اپل یک برند آمریکایی و لوکس است و قطعات آن صد در صد وارداتی هستند، تعمیرات این گوشی نیز مانند خرید آن پرهزینه است و متخصصین کمی هستند که در تعمیرات آن کاملا خبره باشند و چم و خم کار را بدانند. در این مطلب قصد داریم در مورد تعمیرات گوشی اپل با شما صحبت کنیم و یک راهکار جدید برای این کار را نیز به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تعمیرات آیفون

گوشی اپل یا همان آیفون یکی از برندهای گران‌قیمت در بازار است. یکی از بدترین خبرها برای کسانی که گوشی اپل دارند، خراب شدن گوشی آن‌ها است. مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی‌های آیفون همیشه یک مشکل بزرگ برای دارندگان این مدل از تلفن همراه بوده است. همه ما می‌دانیم که اکثر تعمیرکاران موبایل غیرمجاز تنها به فکر سود خود هستند و توجهی به نیاز مشتری ندارند. ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که گوشی خود را به یک مغازه تعمیرات اپل سپرده باشید و علی رغم هزینه بالای پرداختی، با نتیجه خوبی مواجه نشده باشید. در برخی از موارد دیده شده که مشکل گوشی اپل نه تنها برطرف نشده است، بلکه مشکلات جدیدی نیز برای آن به وجود آمده است.

همانطور که می‌دانید، بیشتر مغازه‌های تعمیرات آیفون و دیگر برندها که برچسب تعمیرات تخصصی را بر روی خود دارند، ادعا می‌کنند که تعمیرات گوشی شما را به سادگی به انجام می‌رسانند. بارها اتفاق افتاده که قطعات اصلی گوشی جا به جا شده و مشتری نیز هیچ راهی برای اثبات این موضوع ندارد. البته تعمیرکارانی نیز وجود دارند که بسیار قابل اعتماد، متخصص، حرفه‌ای و منصف هستند. اما به نظر شما بهتر نیست که تعمیرات آیفون را به یک مرکز معتبر و حرفه‌ای بسپاریم که اعتبار آن از پیش ثابت شده باشد؟

مشکلات مختلف در تعمیرات موبایل

تعمیرات گوشی

تعمیرات اپل و اعتماد به تعمیرکاران متعددی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، همواره برای مردم سخت بوده است. درگیر شدن با تعمیرکار در صورت عدم رضایت شما هیچ دردی را دوا نمی‌کند. شما باید به دنبال یک مرکز تعمیرات اپل معتبر باشید که به نوعی امتحان خود را پس داده است. زیرا تعمیرات تخصصی موبایل به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست.

بسیاری از تعمیرکاران با توجه به عدم اطلاعات کافی مشتریان از هزینه تعمیرات آیفون، یک قیمت غیرمنصفانه را برای تعمیر گوشی مشتری در نظر می‌گیرند. از آنجایی که مشتری اطلاعی از درستی قیمت گفته شده ندارد و تعمیر موبایل خود را درجه اول می‌داند، مجبور است که هزینه تعمیر را به طور کامل پرداخت کند.

تعمیرکارانی نیز وجود دارند که از اعتماد مشتری سوءاستفاده می‌کنند. ممکن است موبایل اپل شما چند روزی در مغازه تعمیرات موبایل بماند. در این صورت افرادی هستند که تنها به فکر سود خود می‌باشند و خیلی ساده قطعات اصلی را با قطعات قلابی خود جا به جا می‌کند. مشتری هم از آنجایی که سر رشته‌ای در این موضوع ندارد، بدون اطلاع از این کار، موبایل خود را تحویل گرفته و به مرور زمان با مشکلات بیشتری مواجه می‌شود.

یکی دیگر از بزرگ‌ترین مشکلاتی که تعمیرکاران موبایل آیفون برای مشتریان خود به وجود می‌آورند، بدقولی در تحویل گوشی است. ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که گوشی خود را به مغازه تعمیر موبایل برده‌اید و با بدقولی‌های زیادی مواجه شده‌اید. تعمیرکار مربوطه نیز در نهایت با بهانه‌هایی مثل، بازار بودم، مشتری داشتم، برق رفته بود، سیستم مشکل داشت و سایر موارد از این دست، سر و ته ماجرا را هم می‌آورد. برای جلوگیری از این مشکلات شما باید تعمیرات موبایل آیفون خود را به یک مرکز مشهور و تخصصی واگذار کنید.

چند مورد از مشکلات تعمیرات اپل

تعمیرات گوشی

امروزه افراد سودجوی بسیار زیادی وجود دارند که از هر طریقی قصد دارند منفعتی برای خود به دست بیاورند. این افراد معمولا از راه گران‌فروشی و کلاه‌برداری به منافع خود می‌رسند و شما نباید اجازه دهید که این دسته از افراد به هدف خود دست برسند و یکی از روش‌های این کار این است که در انتخاب مرکز تعمیرات موبایل دقت داشته باشید و مراکز معتبر را انتخاب کنید.

نایاب بودن قطعات اصلی

به جرات می‌گوییم که برند اپل خاص‌ترین برند موبایل بوده و خصوصیات خود را دارد. اما یکی از مشکلات این گوشی که برای صاحبان آن به وجود می‌آید، کمبود قطعات اصلی است. در بازار ایران به سختی می‌شود قطعات اصلی آیفون را پیدا کرد و این مساله یک مشکل اساسی به حساب می‌آید.

گرانی قطعات

همانطور که گفتیم قطعات اصلی اپل به سختی پیدا می‌شوند. اما اگر شما موفق به پیدا کردن قطعات اصلی موبایل خود شوید، با قیمت‌های بسیار بالا مواجه خواهید شد. علت گرانی قیمت‌ قطعات اصلی اپل نیز هم کمیاب بودن این قطعات در ایران است که بخشی از آن ناشی از تحریم‌های ایالات متحده می‌باشد.

کمبود مراکز تعمیرات متخصص

مراکز تعمیرات موبایل بسیار زیادی در کشورمان وجود دارد که تعمیرات سامسونگ، ال جی، سونی و … را به انجام می‌رسانند. اما در مورد برند آیفون شما با کمبود مراکز تعمیرات تخصصی و حرفه‌ای مواجه هستید. تعمیرات گوشی‌های آیفون نیازمند تخصص بسیار بالا می‌باشد و کمتر کسی را پیدا می‌کنید که در انجام تعمیرات این گوشی کاملا حرفه‌ای و متخصص باشد.

عدم امکانات استفاده از قطعات مشابه

در بسیاری از موارد دیده شده که تعمیرکاران برای سادگی کار خود، از قطعات مشابه استفاده می‌کنند. برای مثال از قطعات غیراصل و متفرقه برای تعمیر گوشی‌های معمولی چینی یا حتی سامسونگ و ال جی استفاده می‌کنند. اما این مورد به ندرت برای گوشی‌های آیفون امکان‌پذیر است و برای تعمیر و یا تعویض حتما باید از قطعات اصلی آیفون استفاده کرد.

کار را به کاردان بسپارید

تعمیرات گوشی

موبایل سلام با خصوصیاتی چون تعمیرکاران متخصص و خبره، قیمت منصفانه و ارزان، تعمیرات باکیفیت و تضمینی، استفاده از بهترین قطعات، خدمات تحویل گوشی در محل و تحویل سر وقت، بهترین گزینه برای تعمیرات موبایل و از جمله تعمیرات اپل و آیفون است. همواره در کنار شما هستیم.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تعمیرات موبایل در موبایل سلام با کیفیت خیلی بالایی انجام میشود و به دلیل بالا بودن کیفیت قطعات و روکاری بودن