گوشی 5G ریلمی ایکس 50

فردا گوشی 5G ریلمی ایکس 50 رسما معرفی خواهد شد

فردا گوشی 5G ریلمی ایکس 50 رسما معرفی خواهد شد. Realme X50 5G یک گوشی میان‌رده است که برای رقابت با گوشی ردمی کی 30 5G وارد بازار می‌شود.

شرکت بعدی که به جمع سازندگان گوشی‌های 5G اضافه می‌شود٬ شرکت چینی ریلمی است. ما در مورد گوشی 5G ریلمی ایکس 50 صحبت می‌کنیم که به زودی عرضه خواهد شد. پا تا به امروز با برخی از مشخصات فنی کلیدی این گوشی آشنا شده‌ایم و امروز ریلمی یک عکس تبلیغاتی را در صفحه رسمی خود در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرده است که نشان می‌دهد این گوشی فردا رسماً در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

گوشی 5G ریلمی ایکس 50

پیشتر تایید شده است که ریلمی X50 به فناوری شارژ سریع VOOC 4.0 مجهز است که می‌تواند تنها در عرض 30 دقیقه٬ باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی گوشی را تا 70 درصد شارژ‌ کند. همچنین تایید شده است که این دیوایس از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G با یک مودم 5G برای پشتیبانی از اتصال 5G و وای فای قدرت خواهد گرفت.

رنج قیمتی گوشی 5G ریلمی ایکس 50

هرچند جزئیات درز پیدا کرده به بیرون اندک است٬ اما اگر تا فردا منتظر بمانیم با معرفی رسمی این گوشی٬ از تمام جزئیات فنی و قابلیت‌های آن مطلع خواهیم شد. ما همچنین در مورد قیمت این گوشی نیز کنجکاو هستیم. از آنجایی که ریلمی ایکس 50 برای رقابت با گوشی ردمی کی 30 5G شرکت شیائومی (که با شروع قیمت 285 دلاری عرضه می‌شود) روانه‌ی بازار خواهد شد٬ پس انتظار می‌رود دارای برچسب قیمتی مشابهی با آن باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*