گوشی سال 2020 سونی

اولین گوشی سال 2020 سونی به یک نمایشگر حفره‌دار مجهز می‌شود

بر اساس تازه‌ترین اسناد٬ اولین گوشی سال 2020 سونی یک نمایشگر حفره‌دار را برای میزبانی از دوربین سلفی گوشی به خدمت خواهد گرفت. رندر تازه‌ای نیز از این دیوایس منتشر شده است که در ادامه می‌توانید ببینید.

سونی سال 2019 به‌روزرسانی‌های الزامی را در گوشی‌های خودش به ارمغان آورد که شاید مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند حضور نمایشگرهای جدیدی با نسبت تصویر 21:9 باشد. حال به نظر می‌رسد این اصلاحات در سال 2020 حتی بیشتر نیز خواهد شد و سونی از گوشی‌های اکسپریای خود از نمایشگر حفره‌دار برای میزبانی از دوربین سلفی استفاده خواهد کرد. حق اختراع تازه منتشر شده در WIPO توسط سونی٬ یک رابط کاربری جدید از یک دیوایس عرضه نشده‌ی سونی را نشان می‌دهد که خبر از حاشیه‌های حداقلی صفحه می‌دهد.

گوشی سال 2020 سونی

با نگاهی دقیق‌تر به تصویر منتشر شده٬ می‌بینیم که آن عملکرد چند پنجره‌ای را به نمایش می‌گذارد٬ اما جالبتر اینکه از هر دو گوشه‌ی بالا برای نمایش اطلاعات (ساعت در سمت چپ و وضعیت باتری در سمت راست) استفاده شده است. این می‌تواند نشان دهد که از یک حفره در وسط صفحه نمایش برای میزبانی از دوربین سلفی٬ نظیر آنچه در گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 و دو گوشی جدید گلکسی ای 51 و ای 71 سامسونگ دیده‌ایم٬ در اولین گوشی سال 2020 سونی استفاده خواهد شد. LetsGoDigital یک رندر سه بعدی را از این طرح ایجاد کرده است که می‌تواند حفره‌ی روی نمایشگر در این گوشی اکسپریا را بازآفرینی کند.

رندر گوشی سال 2020 سونی

گوشی سال 2020 سونی

جدا از این٬ هیچ اطلاعات دیگری در دست ما نیست. ما اخیرا شاهد حضور یک گوشی سونی در سایت امتیازگیری گیک‌بنچ بودیم که گفته می‌شود مربوط به گوشی اکسپریا 3 است. بر اساس فهرست منتشر شده در این سایت٬ اکسپریا ۳ به تراشه‌ی اسنپدراگون 865 با 12 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. اعتقاد بر این است که سونی٬ فناوری 5G را با این گوشی ارائه خواهد کرد٬ شش دوربین روی قاب پشتی آن حضور دارد و از یک نمایشگر با وضوح QHD در قاب جلویی آن استفاده شده است.

شرکت سونی سال گذشته از گوشی‌های اکسپریا ٬1 اکسپریا 10 و 10 پلاس در نمایشگاه MWC رونمایی کرد. انتظار می‌رود سال 2020 نیز در انتهای ماه فوریه و در نمایشگاه MWC شاهد رونمایی از نسل جدید این محصولات باشیم.