ثبت نام اینترنتی خودرو

نماینده مجلس: مردم می‌گویند ثبت نام اینترنتی خودرو صوری است!

یک نماینده مجلس اعلام کرد مردم معتقدند ثبت نام اینترنتی خودرو که ظرف مدت چند دقیقه تکمیل ظرفیت می‌شود، کاملا صوری است و مصرف‌کنندگان واقعی نمی‌توانند خودرو بخرند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر صنعت تذکری داد که در آن به موضوع کاهش اعتماد عمومی نسبت به سامانه فروش اینترنتی خودرو اشاره شده است. این نماینده مجلس تاکید کرد مردم بر این باورند ثبت نام خودرو به صورت اینترنتی که ظرف مدت چند دقیقه تکمیل می‌شود، کاملا صوری است و خریداران واقعی نمی‌توانند ثبت نام کنند.

تذکر به وزیر صنعت برای ثبت نام اینترنتی خودرو 

در ادامه متن تذکر حسینعلی حاجی‌دلیگانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت را مشاهده می‌کنید:

خلاصه تذکر:

اعتماد بسیاری از مردم به سامانه فروش اینترنت خودرو در حال کاهش بوده و مردم بر این باورند این فرایند عرضه خودرو که ظرف چند دقیقه تکمیل می‌شود، کاملا صوری است و در واقع مصرف‌کندگان واقعی قادر به خرید خودرو نیستند.

شرح تذکر:

طی ماه‌های گذشته خودروسازان داخلی اعم از ایران خودرو و سایپا با اعلام طرح‌های فروش خود زمانی را برای ثبت نام مشتریان در سامانه‌های اینترنتی در نظر می‌گیرند، اما بلافاصله فقط طی چند دقیقه فروش اینترنتی متوقف می‌شود و سامانه اعلام می‌کند ظرفیت فروش تکمیل شده است. چنین موضوعی گمانه‌زنی‌هایی را در خصوص صوری بودن فروش اینترنتی به وجود آورده است. بر اساس خبرهایی که اخیرا اعلام شده است، یک روز قبل از ثبت نام، افراد خاصی به شکل غیر رسمی ثبت نام می‌کنند و در زمان ثبت نام، مردم عادی قادر به ثبت نام نیستند. از این رو اتخاذ تدابیری برای جلب اعتماد عمومی به این سامانه‌های فروش ضروری است.