کیبورد بی سیم MIIW شیائومی

رونمایی از ماوس و کیبورد بی سیم MIIW شیائومی

کمپانی زیرمجموعه شیائومی، MIIW Technology از چند گجت جدید رونمایی کرد. این شامل دو کیبورد بی سیم مکانیکی و یک ماوس وایرلس می‌شود.

یکی از دو کیبورد بی سیم MIIW که الیت (MIIW Elite) نام دارد، دارای طراحی 85 دکمه‌ای و سوییچ قیچی است. کلیدها شکل دایره‌ای دارند و گوشه‌های کیبورد، گرد شده هستند. ساختار بدون فریم و ضخامت 7.8 میلی‌متری، آن را یک گجت کامپکت جلوه می‌دهد.

این کیبورد مکانیکی از اتصال دو حالته هم پشتیبانی می‌کند؛ به طوری که می‌توانید از طریق بلوتوث و همچنین یک گیرنده USB وایرلس، اتصال آن با دستگاه‌های خود را برقرار کنید. ضمن اینکه هم با ویندوز و هم با مک او اس سازگار است.

کیبورد بی سیم MIIW الیت، یک دکمه صوتی بین کلیدهای Alt و Ctrl در سمت راست space دارد که فشردن آن، باعث فعال‌سازی پک صوتی HKUST Xunfei می‌شود. با نگه داشتن این دکمه، می‌توانید صدای خود را به متن تبدیل کنید و با دوبار فشردن آن، عملکردهای هوشمندی را فعال سازید؛ مثلا جویای وضعیت آب و هوا شوید.

کیبورد دوم که نام بلندی دارد (MIIW dual-mode keyboard 85)، دارای همان طراحی 85 کلیدی و رنگ‌های بیشتری است. البته دکمه صوتی در آن وجود ندارد و کلید Fn جایش را گرفته است. ماوس وایرلس MIIW الیت هم از اتصال دو حالته پشتیبانی می‌کند (بلوتوث و گیرنده USB) و طراحی متقارنی دارد.

هر سه محصول از اسفند ماه در دسترس مشتریان خواهند بود. کیبورد و ماوس الیت، هر کدام 42 دلار (299 یوان) قیمت‌گذاری شده‌اند؛ اما علاقه‌مندان به مشارکت در سرمایه‌گذاری جمعی، می‌توانند آن‌ها را با قیمت 28 دلار (199 یوان) خریداری کنند. کیبورد دوم هم 25 دلار (179 یوان) قیمت دارد.

شیائومی MIIW