شرایط پیش فروش پژو 207

شرایط پیش فروش پژو 207 دستی با سقف پانوراما در دی 98

شرایط پیش فروش پژو 207 دستی با سقف پانوراما در دی 98 اعلام شد. در این طرح فروش خودرو پژو 207 دستی با سقف پانوراما به صورت پیش فروش از ۱۸ دی ۹۸ عرضه می‌شود.

در ادامه طرح‌های پیش فروش محصولات ایران خودرو، این شرکت خودروسازی داخلی قصد دارد خودرو پژو 207 دستی با سقف پانوراما را به صورت پیش فروش با پیش‌پرداخت 47 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان خود عرضه کند. موعد تحویل این خودرو در ماه‌های تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان 1400 خواهد بود. برای این طرح فروش سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 10 درصد در نظر گرفته شده است. در ادامه جزئیات شرایط پیش فروش خودرو پژو 207 دستی با سقف پانوراما در دی 98 را مشاهده می‌کنید:

نکات مهم:

  • شرکت ایران خودرو برای ارائه محصولات به مصرف‌کنندگان واقعی در این طرح فروش محدودیت کد ملی در نظر گرفته است؛ یعنی به ازای هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو عرضه خواهد شد. از این رو اگر مشتریان بر خلاف این بند از بخشنامه ثبت نام کنند، قرارداد آنها به صورت یکطرفه توسط ایران خودرو لغو می‌شود.
  • بر اساس بخشنامه شماره 4249، مشتریان برای ثبت نام در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو می‌بایست کد کاربری و کلمه عبور دریافت کنند. در صورتی که کد کاربری و کلمه عبور دریافت نشود، شرایط ثبت نام برای مشتری نیز فراهم نمی‌شود.
  • در این بخشنامه مبلغ تخفیف در نظر گرفته شده که با احتساب مالیات ارزش افزوده است
  • در این طرح فروش فقط افراد بالای 18 سال مجاز به ثبت نام هستند
  • در زمان تحویل مدارک به نمایندگی، ارائه گواهینامه رانندگی ضروری است.
  • در این بخشنامه فروش امکان تنظیم صلح‌نامه وجود ندارد.

شرایط پیش فروش پژو 207 دستی – دی 98

نام خودرورنگ‌های قابل عرضهپیش‌پرداختموعد تحویل
پژو 207 دستی پانوراما (کد 60004)سفید، نقره‌ای، مشکی، خاکستری47 میلیون و 500 هزار تومانتیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان 1400

جدول سود

نام خودروشرح سودمیزان سود
پژو 207 دستی پانوراما (کد 60004)سود مشارکت18 درصد
سود انصراف10 درصد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*