رندرهای سونی اکسپریا ۵ پلاس

رندرهای سونی اکسپریا ۵ پلاس طراحی این گوشی را نمایان کرده‌اند

سونی در تابستان گذشته، گوشی اکسپریا 5 را معرفی کرد و حالا مدل دیگری در راه است. اگر می‌خواهید با چهره‌ی سونی اکسپریا ۵ پلاس (Sony Xperia 5 Plus) آشنا شوید، تماشای رندرهای آن را از دست ندهید.

طراحی سونی اکسپریا ۵ پلاس بی‌شباهت با مدل استاندارد نیست؛ اما ظاهرا به جای صفحه نمایش 6.1 اینچی، یک پنل اولد 6.6 اینچی با حاشیه‌های باریک‌تر دارد. رندرهای این گوشی از وجود اسپیکرهای دوگانه در جلو نیز خبر می‌دهند.

مانند اکسپریا 5 حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور و در فریم سمت راست تعبیه شده است. دکمه‌های دیگر، برای تنظیم صدا و دوربین هستند. در سمت چپ اما خشاب سیم کارت و در لبه پایینی، درگاه USB-C را می‌بینیم. ظاهرا برخلاف مدل استاندارد، اکسپریا 5 پلاس دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم هست.

مشخصات اپتیک دستگاه شامل یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و یک مجموعه دوربین چهارگانه در پنل پشتی می‌شود که سنسور ToF نیز جزو آن خواهد بود. همچنین ضخامت گوشی، 8.1 میلی‌متر و با احتساب برآمدگی دوربین، 9.3 میلی‌متر گزارش شده است.

اطلاعاتی از سایر مشخصات گوشی جدید سونی موجود نیست؛ اما از آنجایی که اکسپریا 5 با تجهیز به چیپست اسنپدراگون 855 معرفی شد؛ می‌توانیم انتظار وجود اسنپدراگون 865 را در مدل پلاس داشته باشیم.

رندر ویدیویی سونی اکسپریا ۵ پلاس