ربات Ballie سامسونگ

ربات Ballie سامسونگ مدیریت خانه هوشمند شما را برعهده می‌گیرد!

ربات Ballie سامسونگ ساخته شده است تا نیازهای شما را بشناسد و به آن‌ها پاسخ دهد. این ربات هوشمند غلتان می‌تواند مغز متفکر خانه‌های هوشمند باشد.

کنفرانس خبری سامسونگ در CES 2020، با حضور ربات Ballie روی صحنه همراه بود. آن‌طور که کمپانی کره‌ای می‌گوید، این ربات با استفاده از هوش مصنوعی خود به دنبال راه‌هایی برای بهبود کیفیت زندگی و تامین نیازهای اهالی خانه می‌گردد. همچنین برای حافظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران، استانداردهای سفت و سختی دارد.

ربات Ballie سامسونگ

در تیزر ویدیویی منتشر شده می‌بینیم که ربات Ballie سامسونگ، پرده‌های هوشمند پنجره را کنار می‌زند و تلویزیون را برای سگ خانگی روشن می‌کند. در همین حال، ویدیویی را از حال و هوای حیوان برای صاحبش می‌فرستد. وقتی هم که چیزی روی زمین می‌ریزد، یک جاروی رباتیک را برای تمیزکاری فرامی‌خواند. همچنین به ادعای سامسونگ، اگر کسی در منزل زمین بیفتد و توان بلند شدن نداشته باشد، ربات با تماس تلفنی درخواست کمک می‌کند.

نام Ballie از نشان تجاری تازه‌ای می‌آید که سامسونگ اخیرا ثبت کرده است. کمپانی کره‌ای قصد دارد از این نام برای ربات‌هایی استفاده کند که کارکرد چند منظوره دارند؛ از جمله انجام  نظافت، وظایف آموزشی، امنیتی و کارهای روزمره!

البته اگر ظاهر بالی برای‌تان آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که ال جی هم در سال 2016 از ربات مشابهی رونمایی کرده بود. آن ربات غلتان برای انجام کارهای خانه یا گرفتن عکس از حیوانات خانگی و ارسال به صاحبان‌شان طراحی شده بود.

ربات Ballie سامسونگ

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کپی از تکنولوژی ربات Rolly هس.