خانواده سامسونگ گلکسی اس 20

پوستر تبلیغاتی خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 منتشر شد

پوستر تبلیغاتی خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 (Samsung Galaxy S20) حاوی اطلاعات خاصی نیست؛ اما چهار گوشی را با صفحه نمایش حفره‌دار نشان می‌‍دهد.

انتظار می‌رود اعضای خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 را مدل‌های استاندارد، پلاس و اولترا تشکیل دهند. تفاوت آن‌ها باید به ظرفیت باتری، مجموعه دوربین و ابعادشان مربوط باشد. اما یکی از ویژگی‌های مشترک این سه مدل که وب‌سایت SamMobile به آن اشاره کرده، داشتن نمایشگری با نرخ ریفرش 120 هرتز است.

پوستر سامسونگ گلکسی اس 20

سال گذشته نقطه قوت برخی از گوشی‌های هوشمند، داشتن صفحه نمایش 90 هرتزی بود و حالا شاید خانواده گلکسی اس ۲۰ روی دست آن‌ها بلند شوند. همان‌طور که می‌دانید، بسیاری از تولیدکنندگان موبایل در محصولات رده بالای خود از پنل‌های ساخت سامسونگ استفاده می‌کنند؛ پس این کمپانی تجربه لازم برای تجهیز پرچمداران خود به چنین نمایشگری را دارد.

تراشه اگزینوس 990 هم که ظاهرا قدرت‌بخش گلکسی S20 خواهد بود، توانایی پشتیبانی از نمایشگر 120 هرتز را داراست. همچنین در نسخه بتای One UI 2.0، یک منوی مخفی برای حالت 120 هرتز وجود داشت. با این حساب، ادعای SamMobile در این مورد بسیار باورپذیر جلوه می‌کند؛ سایتی که منبعی شناخته شده‌ برای افشاگری درباره محصولات معرفی نشده‌ی سامسونگ است.

اخیر دریافتیم که مراسم رونمایی از خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 در تاریخ یازدهم فوریه (22 بهمن) برگزار خواهد شد. در این رویداد، شاهد رونمایی از تازه‌ترین گوشی منعطف سامسونگ هم خواهیم بود؛ دستگاهی که از آن با اسامی مختلفی مانند گلکسی فولد 2، گلکسی بلوم و گلکسی Z فلیپ نام می‌برند.