تصویری از گوشی شیائومی MI 10

تصویری از گوشی شیائومی MI 10 منتشر شده که جعلی به نظر می‌رسد

گوشی شیائومی MI 10 به زودی معرفی خواهد شد. Xiaomi Mi 10 به تازگی در چندین عکس جدید دیده‌شده است که به نظر می‌رسد ساختگی باشد.

سال 2020 مصادف است با دهمین سالگرد شرکت شیائومی و به همین دلیل، اهمیت گوشی شیائومی MI 10 بسیار بالا رفته است. اخیرا رندر‌های بسیاری از پرچمدار آینده شیائومی منتشر شده که نشان دهنده‌ی علافه بسیار زیاد کاربران به محصولات این شرکت است. همینطور می‌توان حدس زد که زمان معرفی این گوشی نزدیک است. در همین رابطه، روز گذشته عکس واقعی از این گوشی منتتشر شد؛ همانطور که می‌دانید با وجود اینکه تصاویر رندر عناصر اصلی طراحی گوشی را نشان می‌دهد، اما تصاویر گوشی در دنیای واقعی بسیار جذاب‌تر است.

گوشی شیائومی MI 10مشابه تصاویری که پیش از این منتشر شده بود، این تلفن هوشمند سوراخ سلفی روی نمایشگر دارد و لبه‌های آن خمیده است. موقعیت هول پانچ در سمت چپ قسمت بالایی نمایشگر است. به لطف کوچک شدن قطعات، حاشیه اطراف بسیار باریک شده‌اند. در کل، گوشی شیائومی MI 10 صفحه نمایش قابل قبولی دارد و عناصر بصری آن بسیار شگفت انگیز است. علاوه بر این، می‌توان نسخه MIUI 11.0.2 را نیز مشاهده کرد که در رابط تنظیمات گوشی نمایش داده شده است.

گوشی شیائومی MI 10

به گفته‌ی برخی از کاربران، در قسمت دوربین عقب این گوشی هوشمند در عکس ناهماهنگی‌هایی وچود دارد. خصوصا نور در دوربین طبیعی نیست و اثر هاله در قسمت پشتی این گوشی هوشمند، یک  از هم گسیختگی آشکار دارد. به این همین دلایل، به احتمال زیاد این تصاویر ساختگی و کار یکی از کاربران مشتاق بوده است. اما شمایل کلی آن، مطابق با اطلاعاتی است که تا کنون منتشر شده.

ویژگی‌های گوشی شیائومی MI 10

گوشی شیائومی MI 10طبق اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده، سری شیائومی MI 10 از نمایشگری با هول پانچ دوربین سلفی استفاده می‌کند، دوربین عقب به صورت عمودی چیده شده‌اند و دوربین اصلی رزولوشن 108 مگاپیکسلی دارد.

نمایشگر این گوشی از نوع آمولد و تولید شرکت سامسونگ خواهد بود و نرخ رفرش 90 هرتز و کیفیت 1080p خواهد داشت. باتری پرچمدار شیائومی ظرفیت مابین 4500 تا 4800 میلی آمپر ساعت داشته و از شارژر سریع 66 وات پشتیبانی میکند.

از نظر سخت افزاری، سری پرچمدار شیائومی MI 10 با کوالکام اسنپدراگون 865 راه‌اندازی خواهد شد. این گوشی از حالت‌های SA و NSA اینترت 5G پشتیبانی می‌کند. بنابراین ما با اولین پرچمدار دوحالته 5G از سری شیائومی MI سروکار داریم.

انتظار می‌رود شیائومی MI 10 همانند اتفاقی که برای MI 9 رخ داد، در سه ماهه نخست سال جاری میلادی به بازار بیاید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کارم ب جعلی بودنش نیست ولی پاقعا اینطور بود طراحی متفاوت و خاصی میداشت