سامسونگ گلگسی Z Flip

سامسونگ گلگسی Z Flip شیشه فوق نازک و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت

امروز جزئیات بیشتری در مورد سامسونگ گلگسی Z Flip به عنوان دومین گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ منتشر شد. Galaxy Z Flip ماه آینده در کنار خانواده گلکسی S20 معرفی خواهد شد.

سامسونگ گلگسی Z Flip به عنوان دومین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد. این گوشی که پیش از این تصور می‌شد با نام‌های گلکسی بلوم یا گلکسی فولد 2 عرضه شود اکنون پاره‌ای از جزئیات آن منتشر شده است.

سامسونگ گلگسی Z Flip

گوشی جدید انعطاف پذیر سامسونگ با باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. این ظرفیت باتری قطعا خیلی چشمگیر نیست اما حداقل اندکی بیش‌تر از باتری 2510 میلی‌آمپر ساعتی موتورلا ریزر طراحی شده است.

با وجود چنین ظرفیت باطری، سامسونگ گلگسی Z Flip می‌تواند طی یکروز و بدون استفاده خیلی سنگین دوام بیاورد. گفته می‌شود که یک نوع تکنولوژی شارژ سریع نیز برای این گوشی طراحی شده است. علاوه بر این، جزئیات تازه‌ای از نوع صفحه نمایش آن اعلام شده.

برخلاف آنچه که در گلکسی فولد 2 وجود داشت، سامسونگ فقط از یک لایه پلاستیکی روی صفحه نمایش استفاده نمی‌کند. در عوض قصد دارد یک لایه شیشه فوق نازک (که قبلا در شایعات شنیدیم) استفاده کند. اما نکته‌ی این طراحی اینجاست که بر روی شیشه یک لایه‌ی پلاستیکی قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر نمایشگر شما خراشی بردارد، فقط لازم است پلاستیک روی آن را تعویض کنید.

امیدواریم این طراحی به آن معنی باشد که در صورت خراشیدگی یا خرابی سطح نمایشگر، بتوان لایه پلاسیکی روی آن را به صورت جداگانه تعویض کرد. این کار قطعا به شکل قابل توجهی باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*