سیم کارت دائمی همراه اول

فروش سیم کارت دائمی همراه اول با 50 درصد تخفیف و هدیه برای جوانان

در طرح «جوانیت را کامل کن»، سیم کارت دائمی همراه اول با 50 درصد تخفیف به قیمت 80 هزار تومان به همراه بسته اینترنت هدیه 10 گیگابایتی به جوانان 18 تا 25 ساله فروخته می‌شود.

بیشتر جوانان ایرانی، صاحبان ایده هستند و فکر قوی هستند و با توجه به رشد فضای استارت آپی و کسب و کارهای نوپا که با حداقل هزینه شکل می‌گیرند، فضا برای جولان ایده‌های ناب جوانان فراهم شده است. در حال حاضر حتی جوانانی که در آستانه ورود به دانشگاه هستند، به کارآفرینان و نوآورانی تبدیل شده‌اند که استارت آپ‌های موفقی را راه‌اندازی کرده‌اند.

در همین راستا، همراه اول به عنوان اپراتور اول تلفن همراه کشورمان، زمینه‌ای را فراهم کرده تا اعتبار بیشتری را به این جوانان کشورمان ببخشد و این افراد بتوانند در همین مقطع سنی که در آن قرار دارند با برخورداری از سیم کارت‌های دائمی زیرساخت هویت خود را مستحکم‌تر کنند. قطعا با داشتن سیم کارت دائمی، می‌توانید اعتبار خود را بالاتر ببرید و خدمات بیشتری را از اپراتور مورد نظر دریافت کنید.

جزئیات فروش ویژه سیم کارت دائمی همراه اول

همراه اول از دی‌ماه 98، طرحی را با نام «جوانیت را کامل کن» راه‌اندازی کرده است و در آن سیم کارت های دائمی خود را به جوانان 18 تا 25 ساله با 50 درصد تخفیف و هدیه ویژه ارائه می‌کند. در این طرح که از 16 دی‌ماه آغاز شده، تمام جوانان 18 تا 25 ساله که تاکنون سیم کارت دائمی همراه اول به نامشان نبوده، می‌توانند سیم کارت دائمی همراه اول را با 50 درصد تخفیف به قیمت 80 هزار تومان به همراه بسته اینترنت هدیه 10 گیگابایتی یک ماهه دریافت کنند.

در این طرح، جوانان می‌توانند با خرید سیم کارت دائمی، ضمن بهره‌مند شدن از تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش‌آمد اینترنت 10 گیگابایتی به مدت یک ماه، علاوه بر بسته‌های خوش‌آمد فعلی سیم کارت دائمی استفاده کنند. متقاضیان برای خرید سیم کارت در این طرح باید به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های همراه اول مراجعه کنند و با ارائه کارت ملی خود، سیم کارت دائمی را دریافت کنند. تاکید می‌شود که این طرح شامل جوانان 18 تا 25 سال است که تاکنون سیم کارت دائمی همراه اول به نامشان نباشد. خرید و فعال‌سازی سیم کارت به ازای هر کد ملی فقط یک بار امکان‌پذیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. دیگه انقدر سیم کارت خریدم به متناسبت های مختلف ده دونه سیم کارتم پر شده

  2. هزینه تماس همه اوپراتور ها زیاد شده یا همراه اوله هی شارژ میخوره

  3. الان طرح تبدیل سیم کارت اعتباری ب دائمیم کاهش قیمت داشته؟