هواوی P30 لایت

آپدیت EMUI 10 برای هواوی P30 لایت منتشر شد

هواوی P30 لایت و P30 پرو از گوشی‌های با کیفیت این شرکت و در رنج قیمتی متوسط هستند. به تازگی آخرین به‌روزرسانی رابط کاربری EMUI 10 (مبتنی بر اندروید 10) برای این دیوایس منتشر شده است.

هواوی P30 لایت و P30 پرو به تازگی آپدیت جدید رابط کاربری EMUI 10 و اندروید 10 را دریافت کردند. هواوی از ماه نوامبر شروع به ارائه به‌روزرسانی‌ برای محصولات خود کرده و در حال حاضر آخرین آپدیت برای گوشی‌های میان‌رده این شرکت ارائه شده‌اند.

هواوی این آپدیت‌ها را پیش از این برای دو گوشی پرچمدارا سری P30 ارائه کرده‌ بود و در حال حاضر نوبت به محصولات پایین‌تر این خانواده رسیده و از امروز، امکان دریافت این به‌روزسانی فراهم شده است.

هواوی P30 لایت

این به‌روزرسانی بر اساس گزارشات در حال حاضر برای هواوی P30 لایت در آفریقای جنوبی ارائه‌شده است اما به‌زودی برای کاربران اقصی‌نقاط جهان ارائه خواهدشد. آپدیت جدید 3.82 گیگابایت حجم دارد و کلیه‌ ویژگی‌های اندروید 10 به همراه ویژگی‌های سفارسی پوسته EMUI در آن جای گرفته‌اند. از امکانات جدید این آپدیت می‌توان به اضافه شدن حالت تاریک در سراسر محیط سیستم، افزایش توانایی و غملکرد بهتر، تغییر شکل آیکون‌ها و گرد شدن فرم آن‌ها و قابلیت HiCar برای کشور‌های منتخب تحت پشتیبانی این سیستم اشاره کرد.

اگر گوشی هواوی P30 لایت دارید می‌توانید برای بررسی این به‌روزرسانی به بخش Settings > System > Software Update بروید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. عملکردش با این اپدیت خیلی روون تر شده

  2. چ عالی راستی میت 30لایت ندارین؟