ماسک غواصی Airfresh با قابلیت‌های شگفت‌انگیز نیازمند سرمایه‌گذاری است

ماسک غواصی Airfresh با قابلیت‌های شگفت‌انگیز نیازمند سرمایه‌گذاری است

ماسک غواصی Airfresh از شرکت اورسن (Orsen) مدتی پیش به صورت رسمی معرفی شد و به تازگی خبر رسیده که کمپین جمع‌آوری سرمایه اولیه برای این گجت جالب‌توجه در وب‌سایت ایندیگوگو فعال است. در ادامه برخی از قابلیت‌های این گجت شگفت‌انگیز را بررسی می‌کنیم.

ماسک غواصی Airfresh گجتی مخصوص فعالیت‌های زیر آب است که توسط کمپانی اورسن (Orsen) ساخته شده و کمپینی برای جمع‌آوری سرمایه ساخت و توسعه در وب‌سایت ایندیگوگو (Indiegogo)، مخصوص این گجت وجود دارد. اورسن در تازه‌ترین اقدام خود تخفیف‌های جالبی را به این گجت اختصاص داده و گفته شده که در کنار قابلیت واکی تاکی، امکانات جالب‌توجه دیگری هم توسط این ماسک غواصی عرضه می‌شود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

قابلیت‌های ماسک غواصی Airfresh

اول از همه برطرف کردن ایراد جمع شدن کربن دی اکسید در ماسک به هنگام بازدم کاربر قابل‌توجه است. در این گجت با سیستمی که گازهای بازدم جمع شده در ماسک را به بیرون می‌کشد، این امکان فراهم می‌شود که غواص هوای تازه را تنفس کند و از طرف دیگر، چون عملی کردن چنین قابلیتی نیاز به ساخت ماسکی برای تمامی صورت‌ها دارد، طراحی ارگونومیک این ماسک هم باعث می‌شود که هر شخصی با هر فرم صورتی بتواند به خوبی از آن استفاده کند. گفته شده که شرکت سازنده با استفاده از سیلیکون ضد آلرژی مخصوص جراحی این امکان را فراهم کرده و مواد به کار رفته هم توسط سازمان غذا و دارو آمریکا تایید شده‌اند.

ماسک غواصی Airfresh با قابلیت‌های شگفت‌انگیز نیازمند سرمایه‌گذاری است

به علاوه، قابلیت واکی تاکی ضد آب استفاده شده در ساخت ماسک غواصی Airfresh به شما این قابلیت را می‌دهد که به هنگام شنا با دوستان خود صحبت کنید. از طرف دیگر شیشه ماسک دیدی 180 درجه را برای کاربر فراهم می‌کند و دوربینی هم در گجت تعبیه شده که در هر لحظه امکان ضبط تصاویر دلخواه غواص را به او می‌دهد.

ماسک غواصی Airfresh با قابلیت‌های شگفت‌انگیز نیازمند سرمایه‌گذاری است

همچنین مکانیسمی خاص برای جلوگیری از مسدود شدن لوله هوای ماسک در نظر گرفته شده و در کنار توجه سازندگان به مقابله با نفوذ آب به ماسک، گفته شده که باتری این گجت در حالت شارژ کامل 6 ساعت کار می‌کند. از طرف دیگر شیشه ماسک هم به لطف مکانیسم ضد مه،‌ بخار نمی‌کند و از آنجایی که مسیر تنفس و بازدم کاربر به صورت جداگانه تعبیه شده‌اند، هوای خارج شده از ریه فرد به صورت خود به خود از ماسک خارج شده و هوای تازه بدون شکل‌گیری مه در داخل ماسک آماده تنفس خواهد بود.

کمپین جمع‌ کردن سرمایه برای این گجت در مراحل اولیه خود قرار دارد و گفته شده که در این مرحله پیش‌خرید ماسک با 23 درصد تخفیف صورت می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عجب چیزه توپیه واقعا دست مریزاد

  2. این خیلی خوبه واقعا وش رو هم پوشش میده فک کنم؟؟