همراه اول

همراه اول در نمایشگاه الکامپ مشهد حضور پیدا می‌کند

همراه اول به عنوان اپراتور اول کشور با هدف ارائه سرویس‌های دیجیتال و سازمانی در رویدادهای همزمان الکامپ و شهر هوشمند مشهد حضور خواهد داشت.

همراه اول در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ و نهمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد حضور خواهد داشت. اپراتور اول کشور قصد دارد در این دو رویداد مهم که به صورت همزمان برگزار می‌شوند، در راستای ایجاد ارتباط تجاری با سازمان‌ها و شرکت‌ها، آخرین دستاوردهای خود در حوزه محصولات و خدمات سازمانی، راهکارهای اینترنت اشیا، شهر هوشمند و تجربه دیجیتال سازمانی را ارائه کند.

جزئیات حضور همراه اول در الکامپ مشهد

اپراتور اول کشور در کنار ارائه آخرین محصولات خود، از سیم کارت گردشگری نیز رونمایی خواهد کرد. در این دوره از نمایشگاه شهر هوشمند استارت‌آپ‌های فعال در حوزه مدیریت شهری حضور فعال‌تری خواهند داشت که در همین راستا بالغ بر نیمی از فضای نمایشگاه به اکوسیستم نوآوری شهری اختصاص داده شده است. در این نمایشگاه 4 روزه در خصوص شهر هوشمند سخنرانی‌هایی انجام خواهد شد و قرار است کارگاه‌ها و پنل‌های مختلفی نیز برگزار شود. گفتنی است این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 روزهای 1 تا 4 بهمن 98 دایر خواهد بود و بازدیدکنندگان می‌توانند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد حضور پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همراه اول اینجا،همراه اول اونجا،همراه اول همه جا