فاوایکن‌

گوگل مکان فاو آیکن‌ ها را در صفحه جستجو دسکتاپ تغییر خواهد داد

هفته‌ی گذشته گوگل با اعمال تغییرات ظاهری در صفحه جستجو خود، انتقاد‌های زیادی را ایجاد کرد. اکنون گوگل عقب نشینی کرده و قصد دارد مکان فاو آیکن ها را تغییر دهد.

گوگل چندی پیش با ایجاد تغییراتی در نتایج جستجو خود، کاربران دسکتاپ را با مشکل مواجه کرد. این تغییرات که نسبتا جزئی بودند، فاوایکن‌ های وب سایت‌ها را در پیش نمایش لینک‌ها به نمایش در می‌آوردند. همین عامل باعث شده تا نظم رابط این جستجوگر از بین برود و انتقاد کاربران را به دنبال داشته باشد. همچنین این نمادها، تشخیص تمایز میان نتایج جستجو و تبلیغات را دشوار کرده است.

درحال‌حاضر، ظاهرا گوگل می‌خواهد دست از این تغییرات را بردارد و در توییتی خبر از انجام آزمایش‌های جدید در خصوص فاو آیکن ها داده است. این آیکون‌ها، نماد‌های کوچکی هستند که به صفحات وب اختصاص داده می‌شود و در هنگام باز شدن یک وبسایت، نماد آن صفحه نیز به در کنار آدرس به نمایش در می‌آید.

فاو آیکنبه گفته‌ی گوگل، در هفته‌های آتی تغییرات و آزمایش‌هایی برای این آیکن ها انجام خواهد شد تا چینش صفحات مطابق علاقه‌ی کاربران دسکتاپ تنظیم شود. در حال حاضر سخت است که برنامه‌ی بعدی گوگل برای این بخش را پیش‌بینی کنیم.

سال گذشته، این نماد‌ در صفحه جستجوی تلفن همراه اضافه شد و اتفاقا بازخورد بسیار خوبی به دنبال داشت. گوگل همچنین گفته که آزمایش‌های اولیه برای اضافه شدن آن به نسخه‌ی دسکتاپ نیز مثبت بوده اما این شرکت همیشه به بازخورد کاربران خود احترام گذاشته و شکایات را بررسی می‌کند. بنابراین گوگل در تلاش است تا بهترین روش برای طراحی مجدد صفحه جستجو دسکتاپ پیداکند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*