مراسم Unpacked 2020

تیزر مراسم Unpacked 2020 سامسونگ منتشر شد

مراسم Unpacked 2020 به سرعت در حال نزدیک شدن است و امروز تیزر معرفی این رویداد منتشر شد. سامسونگ در این مراسم از گلکسی اس 20 و گوشی گلکسی زد فلیپ انعطاف پذیر رونمایی خواهد کرد.

مراسم Unpacked 2020 در شرف وقوع است. این مراسم احتمالا بزرگ‌ترین رویداد سامسونگ در سال 2020 خواهد بود (البته به این موضوع بستگی دارد که طرفدار سری اس باشید یا خیر). انتظار می‌رود سامسونگ در این مراسم از دو محصول جدید خود پرده‌برداری کند.

متاسفانه تیزری که امروز منتشر شد، اطلاعات زیادی منتشر نمی‌کند. تنها نکته‌ی قابل توجه در این ویدیو، دو مدل دستگاه ناشناخته است که زیر یگ روکش سفید رنگ قرار گرفته‌اند. با چرخیدن برند گلکسی و محصولات زیر این روکش، شعار “تغییر شکل آینده” نشان داده می‌شود و محصولات در نهایت سال 2020 را نشان می‌دهند.

مراسم Unpacked 2020خوشبختانه آنچه تا کنون می‌دانیم، محصولات مورد انتظار در این مراسم را برایمان شفاف کرده است. اصلی‌ترین محصولی که در رویداد سامسونگ به روی صحنه می‌آید، سری گلکسی اس 20 است که شامل سه اسمارت فون می‌شود: گلکسی اس 20 استاندارد، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا. انتظار داریم این گوشی‌ها از سرویس 5G پشتیبانی کنند و برای کاربرانی که در محدوده سرویس 5G قرار دارند این گزینه قابل دسترسی باشد.

شاید بتوان گفت که هیجان انگیزتر از تلفن‌های جدید سری اس، وعده معرفی گلکسی زد فلیپ پاشد. سامسونگ گلکسی زد فلیپ دومین تلفن هوشمند تاشو شرکت کره‌ای طی چند سال اخیر آخر است. این گوشی از تاریخ عرضه گرفته تا طراحی و سخت افزار، رقیب مستقیم گوشی انعطاف‌پذیر موتورلا ریزر خواهد بود. اخیرا در گزارشی عنوان شد که هزینه‌ی تولید زد فلیپ به شکل قابل توجهی کم‌تر از گلکسی فولد بوده است و این می‌تواند روی کاهش قیمت نهایی دستگاه تاثیرگذار باشد.

رویداد Unpacked 2020 سامسونگ، برای 11 فوریه (22 بهمن) برنامه‌ریزی شده است. اطلاعات بیشتر در روز  مراسم منتشر خواهند شد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*